Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn vriendin heeft windows 8.1 laten installeren op onze Acer laptop.

Nu vinden we Kapersky net meer en/of werkt hij niet meer.

Sinds gisteren is onze printer ook niet meer te vinden of herkend.

We hadden liever terug windows 7 gehad waar er geen problemen waren of iemand die ons kan helpen dit op te lossen.

Welke van de 2 bovenstaande opties is de beste?

gr,

Philippe

Geplaatst:

Is er voor de installatie van Windows 8.1 ooit een image (back-up) van het systeem gemaakt?

Is er een Upgrade uitgevoerd naar Windows 8.1 of een zuivere installatie?

Ben je nog in het bezit van de installatiecode van Kaspersky?

Kan je het merk, model en modelnummer van je printer in het volgend bericht vermelden.

Maak ook eens een printscreen van schijfbeheer en plaats die in je volgend bericht.

Hoe bereik je schijfbeheer? Door gebruik te maken van de Windows + R toetsencombinatie krijg je een snelmenu daar klik je op schijfbeheer.

Voer ook onderstaande uit.

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Geplaatst:

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. ;-)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.