Ga naar inhoud

start niet

DJM1410

Aanbevolen berichten

Mijn windows xp start niet op. Hij gaat wel naar het blauwe scherm en er staat "klik op gebruikersnaam" maar er verschijnt geen gebruikersnaam. Er is dus niets om op te klikken. Via slaapstand en dan Ctrl-Alt-Del kom ik wel in een scherm waar ik mijn gebruikersnaam kan intikken + wachtwoord maar dat werkt dus niet, hij zegt dat wachtwoord niet juist is. Tevens kan ik hem niet opstarten in de veilige modus. Die optie krijg ik niet, kan alleen kiezen uit "doorgaan met het opnieuw opstarten van het systeem" of "herstelgegevens verwijderen en naar het systeemopstartmenu gaan". En geen van beiden werkt. Kom dan weer uit bij "klik op gebruikersnaam" die er niet is.

Heb toen opgestart met XP disc en kies dan Herstellen of repareren. Dan krijg ik de vraag "Bij welke Windows-installatie wilt u zich aanmelden?". Daar loop ik vast. Wat moet ik doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.