Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben eens gaan zien naar usb sticks op het net voor eentje aan te schaffen voor mijn belanrijke gegevens in op te slagen.

Er zijn 2 types die mijn aanspreken en dit zijn Transcent en PNY Optima dit zijn schjnbaar van de betere usb sticks.

Het ene heeft weer meer voordeel dan het andere, zoals Tracent levenslange garantie heeft maar lagere snelheid in lezen en schrijven t.o.v. PNY Optima die hogere lees en schrijf snelheden heeft.

Wat raden julllie mijn aan, ik heb meer voorkeur aan hoge schrijfsnelheden.

post-2413-1417703781,3863_thumb.jpg

post-2413-1417703781,43_thumb.jpg

Geplaatst:

Ik zou voor de hoge schrijfsnelheden gaan.

Wat maakt die garantie trouwens uit? De kans dat ze defect gaan is voor beiden even groot (het is niet dat het ene geheugen sneller defect gaat dan het andere), en dat is het enige wat belangrijk is.

Stel nu dat die pny optima binnen 2 jaar defect gaat en buiten garantie is; ben je dan blij dat je op die tracent levenslange garantie hebt? Lijkt me niet, want tegen dan kan je waarschijnlijk geen usbsticks van 4 gig meer kopen en gaat 2x naar de winkel rijden voor hem af te geven & daarna weer op te halen je gewoon meer kosten aan vervoer dan dat een usbstickje van 4 gig nog gaat kosten...

Geplaatst:
Ik zou voor de hoge schrijfsnelheden gaan.

Wat maakt die garantie trouwens uit? De kans dat ze defect gaan is voor beiden even groot (het is niet dat het ene geheugen sneller defect gaat dan het andere), en dat is het enige wat belangrijk is.

Stel nu dat die pny optima binnen 2 jaar defect gaat en buiten garantie is; ben je dan blij dat je op die tracent levenslange garantie hebt? Lijkt me niet, want tegen dan kan je waarschijnlijk geen usbsticks van 4 gig meer kopen en gaat 2x naar de winkel rijden voor hem af te geven & daarna weer op te halen je gewoon meer kosten aan vervoer dan dat een usbstickje van 4 gig nog gaat kosten...

Bedankt voor de tip ;-)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.