Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi,

Als ik naar de geschiedenis van mijn up dates kijk zie ik dat er een paar updates mislukt zijn. Nu is mijn vraag hoe ik deze toch nog kan installeren?

Als ik naar windows updates ga zegt de pc mij dat ik geen essentiële updates heb.

Hoe kan ik dit oplossen?

Met vriendelijke groeten

Keppetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan zijn dat je terwijl die updates aan het installeren waren dat je je pc afgezet hebt.

Dan krijg je een mislukte update, maar toen je je pc terugopstarte heeft Vista(of welk os dan ook) die wel geinstalleerd.

Als windows geen updates meer vind zijn ze wel geinstalleerd.

Heb je alle Servicepacks voor je os(welk os heb je?)

En voor IE7 is er juist een vrij belangrijke update geinstalleerd, weet je of je die hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bent u zeker dat SP1 van Vista niet gelukt is?

Kijkt u dit even na onder Deze Computer.

Mocht deze inderdaad niet gelukt zijn, dan zou ik nogmaals scannen op updates. Dit omdat de versie die via Windows update verspreid word, stukken kleiner is dan de online versie:

Downloadinformatie: KB936330: Zelfstandige module van Windows Vista Service Pack 1 All Language

Het is overigens geen ramp als u SP1 niet hebt, u ontvangt alle kritische updates zowiezeo. SP1 is als het ware een bundel van updates en wat extra's

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.