Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo. Ik heb het volgende probleem.

Ik heb een laptop van het merk Asus (model F550C) met Windows 8.1 op geïnstalleerd. Als ik de laptop opstart, kom ik op het Asus scherm met daaronder de melding "Automatisch herstel voorbereiden". Na circa 30 seconden krijg ik vervolgens een zwart scherm en gebeurd er vervolgens niets meer. Ook na tien minuten laten staan krijg ik helemaal niets.

Is er iemand die mij kan helpen om dit probleem op te lossen? Alvast bedankt.

Geplaatst:
Op welke wijze heb je Windows 8.1 geïnstalleerd?

Is het probleem al direct ontstaan tijdens de installatie of het Windows 8.1 nog gewerkt?

De installatie van Windows 8.1 heeft er niets mee te maken. Windows 8.1 staat er al op sinds januari.

Geplaatst:
Dan ben je in het bezit van een Windows 8.1 installatieschijf?

Voer dan systeemherstel uit vanaf die schijf, hoe je dat moet doen lees je hier.

Neen, ik heb geen herstelschijf.

Het ging om een installatieschijf maar het kan ook met een herstelschijf.

Je kan er ook eentje lenen.

Indien dat ook niet kan download dan dit bestand en brand het op een schijf via de functie image branden.

Voer dan systeemherstel uit, hoe je dat vanaf die schijf moet doen lees je hier.

Geplaatst:
Het ging om een installatieschijf maar het kan ook met een herstelschijf.

Je kan er ook eentje lenen.

Indien dat ook niet kan download dan dit bestand en brand het op een schijf via de functie image branden.

Voer dan systeemherstel uit, hoe je dat vanaf die schijf moet doen lees je hier.

Ik heb wel 32 bit.

Geplaatst:
Ik heb wel 32 bit.

Je laptop is toch voorzien van 4GB ram?

Dan is er normaal gezien een Windows 64 bit aanwezig bij aankoop of niet?

Een 32 bit versie systeemherstelschijf heb ik helaas niet in mijn bezit.

Nooit een systeemback-up gemaakt? Geen systeemherstelschijf gemaakt?

Dat is eigenlijk het eerste dat je moet doen als je een computer pas in gebruik neemt.

  • 1 maand later...
Geplaatst:

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.