Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Ik zoek voor een vriend een printer en scanner driver. Ik heb deze echter nog niet gevonden.

Besturingssysteem: Windows 7 x64

Mvg,

Ruben

- - - Updated - - -

De printer reageert (slaat aan). De ventilator blijft draaien. Er staat op het display "Verwerkt Data" en af en toe "Data wordt gewist"

Geplaatst:

Bedankt, Maar het probleem blijft aanslepen. Ik denk dat het probleem te maken heeft dat de data verkeerd verwerkt wordt.

In de afdrukwachtrij staat er bij 'grootte' 957 bytes/2,3 Kb (misschien dat niet alle data verwerkt is)

Waar ligt het nu aan?

1. De driver

2. Of aan de printer

Geplaatst:

Dan zou ik durven denken dat de oorzaak van de problemen in de printer zelf moet gezocht worden ... je zou eventueel nog eens kunnen testen met een andere kabel.

Geplaatst:

Het afdrukken werkt weer. Het scannen daarentegen niet. Als ik probeer te scannen van uit het programma "Sharpdesk" dan hoor je de scanner even aan het werk en daarna stopt hij met scannen. Op het display staat er de foutcode "E7-11". De foutcode verdwijnt wel als je de MFP heropstart, maar als je weer wilt scannen komt de foutcode terug. 

Geplaatst: (aangepast)

Probeer eens te scannen via de ingebouwde scanapplicatie van windows (windows fax en scan)

(druk op start en vul scan in in de zoekbalk, dan komt hij bovenaan te staan)

aangepast door Yannick
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.