Ga naar inhoud

google chrome problemen


Aanbevolen berichten

Beste Allen,

Het zit dus zo. Ik wilde een game via internet downloaden, niet oplettend heb ik het spel gedownload met allemaal bijzaken. Op 12% liep de download vast. Een paar sec erna gaf McAfee aan dat er een Trojaans paard gedetecteerd was en heeft het geblokkeerd. Mijn laptop liep vast en heb ik toen maar opnieuw opgestart. Er was niet echt iets aan de hand. Echter kwam ik er dus achter dat de download adblocker eraf had gegooid als een van de bijzaken. Werd weer overspoeld door grote hoeveelheden reclame, dus adblocker was echt een must. Toen ik op de gratis versie drukte leek het heel even te downloaden maar gaf toen een internet-fout aan. Op alle adblockers gaf die hetzelfde aan. Al mijn extensies waren overigens weg. Internet is voor mijn gevoel ook veel trager.

Ik dus de laptop opnieuw opstarten, maar adblocker weigerde te downloaden. Las op andere forum dat mensen dezelfde fout hadden, maar door Chrome te deleten en opnieuw te downloaden bij iedereen het probleem opgelost was. Ik dus met goede moed Chrome gedeletet, wilde het weer opnieuw downloaden, maar het gaat even goed en dan stopt die er weer mee. Ben bang dat hij het met meerdere dingen doet. Maar Ccleaner kon ik wel normaal downloaden.

Weet iemand wat het probleem is?

Alvast hartelijk dank voor de moeite,

Corné

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Corne555,

welkom op PC-Helpforum.be.

Je topic werd verplaatst naar Bestrijding malware & virussen, zo blijft het forum overzichtelijk.

Kan je het onderstaande uitvoeren en het gevraagde logje hier in je topic posten ? ...

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is behoorlijk wat werk aan de winkel :dong:

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

  {503e067f-2914-4edd-8432-2d6c52635e23};c
 {BE7A24F5-69CB-4708-B77B-B1EDA6043B95};c
 {C1AF5FA5-852C-4C90-812E-A7F75E011D87};c
 C:\Program Files (x86)\Delta;fs
 {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440};c
 C:\Program Files (x86)\Ask.com;fs
 {E87806B5-E908-45FD-AF5E-957D83E58E68};c
 C:\Program Files (x86)\Softonic;fs
 {5018CFD2-804D-4C99-9F81-25EAEA2769DE};c
 {82E1477C-B154-48D3-9891-33D83C26BCD3};c
 {503e067f-2914-4edd-8432-2d6c52635e23};c
 DATAMNGR;s
 Update service;s
 C:\Program Files (x86)\Popcorn Time;fs
 C:\Program Files (x86)\iMesh Applications\Mediabar;fs
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{BE7A24F5-69CB-4708-B77B-B1EDA6043B95}];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{D3D233D5-9F6D-436C-B6C7-E63F77503B30}],r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{503e067f-2914-4edd-8432-2d6c52635e23}];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{BE7A24F5-69CB-4708-B77B-B1EDA6043B95}],r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{C1AF5FA5-852C-4C90-812E-A7F75E011D87}];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440}];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{E87806B5-E908-45FD-AF5E-957D83E58E68}];r64
 [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
 ""=-;r64
 "ApnUpdater"=-;r64
 "DATAMNGR"=-;r64
 "InboxToolbar"=-;r64
 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r64
 "AppInit_DLLs"=-;r64
 C:\Program Files (x86)\funshopper;fs
 C:\ProgramData\nohemefkphkohnpemdgfhhdaefofpbod;fs
 C:\ProgramData\rocketsaler;fs
 C:\ProgramData\funshopper;fs
 C:\ProgramData\9facff1d343c3272;fs
 C:\Program Files\PC Optimizer Pro;fs
 emptyfolderscheck;delete 
startupall; 
filesrcm;

  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Deep Scan

  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is - gezien de aard van de besmettingen - héél normaal. Kan nog wel even langer duren ! Ondertussen zal je echter al wel weten of het nu gelukt is (gezien we even met PCH uit de lucht zijn geweest voor deze nieuwe website). Is het gelukt of niet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit

 

Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.

  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r
    "AppInit_DLLs"=-;r
    [HKEY_CURRENT_USER\Software\Mozilla\Firefox\Extensions];r
    "{0F827075-B026-42F3-885D-98981EE7B1AE}"=-;r
    {0F827075-B026-42F3-885D-98981EE7B1AE};c
    C:\ProgramData\BrowserProtect;fs
    C:\Users\CorneValkenburg\AppData\Roaming\BabylonToolbar;fs
    C:\Users\CorneValkenburg\AppData\Roaming\BabSolution;fs
    eooncjejnppfjjklapaamhcdmjbilmde;chr
    fheoggkfdfchfphceeifdbepaooicaho;chr
    chromelook;
    firefoxlook;
    torpigcheck;
    startupall;
    filesrcm;
    emptyfolderscheck;delete
    emptyclsid;
    installedprogs;
    standardsearch;
    autoclean;
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. U kunt bestanden toevoegen via de knop "Meer Berichtopties" (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wou een bijlage doen via mail, kreeg ik een berichtje van mijn antivirus, dat er wederom een Trojaans paard in quarantaine gezet. Dat is al de 3de deze maand. Begin me nu wel zorgen te maken. Moet ik verder gaan hiermee of overnieuw beginnen.

 

Corné

 

 

Denk dat ik het probleem heb gevonden. De bestanden van dat spel blijven er maar op staan onder allerlei bestandjes. Als ik deletet krijg ik de hele tijd bericht met in quarantaine geplaatst of verwijderen ongewenst programma. Kortom er is nog niets verdwenen.

aangepast door Corne555
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.