Ga naar inhoud

rundll32.exe

Robinho

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik heb een probleem bij het opstarten van me pc alles ik hem opstart komt er eerst een schermpje met rundll32.exe en er staat bij dat er een fout is opgetreden bij het laden van de keybord.

Kan de opgegeven module niet vinden .

Hoe moet ik dit weg krijgen bij het opstarten van me pc??

Wie weet het ?

Groetjes Robinho

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je dit al lang?

Probeer eens een systeemherstel naar een punt voor je het probleem kreeg.

ja ik heb het al best wel lang ik heb een keer gekloot met .VBScript daar door komt dat maar ik weet niet hoe ik het weg kan halen ik wou een keer mijn toetsen borden uit zeten maar dat lukte niet vanaf toen komt alsmaar dat schermpje bij het opstarten als je mij kan helpen graag!

Alvast bedankt

Groetjes RObinho

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eens rondgezocht naar jou probleem en de enige oplossing die ik heb gevonden is om SP1 of 2 of 3 wat je ook gebruik te verwijderen en SP1, 2 en 3 opnieuw te instaleren.

ok maar ik ben een beetje bang dat mijn toetsenbord het straks helemaal niet meer doet! dus ik kijk nog effen of ik het doe anders laat ik er wel iemand naar kijken:) oké maar bedankt voor de moeite

thanks

Robinho:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

U kan voor u dit probeert, even de systeembestanden controleren met deze van de windows cd-rom. Met een beetje geluk kan u het zo ook oplossen.

Windows xp

1. Kies Start

2. Kies Uitvoeren

3. Typ sfc /scannow en druk op enter

Windows Vista

1. ga naar start, alle programma's, bureauaccesoires

2. klik met de rechtermuisknop op Opdrachtpromt en kies 'uitvoeren als administrator'

3. typ nu sfc /scannow

4. de volgende mededeling verschijnt

:

Systeemcontrole wordt gestart. Dit proces kan enige minuten duren.

Verificatiefase van systeemscan wordt gestart.

Verificatie is ...% voltooid.

Wanneer dit nodig is, zal de vista dvd/ xp cd worden gevraagd.

Laat gerust even weten of dit iets geholpen heeft.

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

U kan voor u dit probeert, even de systeembestanden controleren met deze van de windows cd-rom. Met een beetje geluk kan u het zo ook oplossen.

Windows xp

1. Kies Start

2. Kies Uitvoeren

3. Typ sfc /scannow en druk op enter

Windows Vista

1. ga naar start, alle programma's, bureauaccesoires

2. klik met de rechtermuisknop op Opdrachtpromt en kies 'uitvoeren als administrator'

3. typ nu sfc /scannow

4. de volgende mededeling verschijnt

:

Systeemcontrole wordt gestart. Dit proces kan enige minuten duren.

Verificatiefase van systeemscan wordt gestart.

Verificatie is ...% voltooid.

Wanneer dit nodig is, zal de vista dvd/ xp cd worden gevraagd.

Laat gerust even weten of dit iets geholpen heeft.

Mvg Karel

Ja zo lukt het wel maar hij zegt dat ik de windows cd er in moet doen maar ik kan mijn cd niet vind ik weet niet of ik hem al had ik geloof dat ik bij de aanschaf van mijn pc (toen ik hem aan zetten) gelijk windows op een cd moest zetten ( voor illigale kopieen of zo) dat heb ik volgens mijn niet gedaan! Maar volgens mij kan ik dat nog wel doen op één of andere manier maar dan staat dat bestandje rundll32.exe niet meer op die cd !!

Dus ik weet het ook niet meer !

Trouwens die controle met die sfc /scannow lukt wel hij geeft aan dat er een dll cache mist of zo

Groetjes Robinho

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zo lukt het wel maar hij zegt dat ik de windows cd er in moet doen maar ik kan mijn cd niet vind ik weet niet of ik hem al had ik geloof dat ik bij de aanschaf van mijn pc (toen ik hem aan zetten) gelijk windows op een cd moest zetten ( voor illigale kopieen of zo) dat heb ik volgens mijn niet gedaan! Maar volgens mij kan ik dat nog wel doen op één of andere manier maar dan staat dat bestandje rundll32.exe niet meer op die cd !!

Dus ik weet het ook niet meer !

Trouwens die controle met die sfc /scannow lukt wel hij geeft aan dat er een dll cache mist of zo

Groetjes Robinho

Ik had dat ook trouwens met die fout van AVG ik weet niet of je daar van de hoogte van ben maar er was een bestandje gewist door AVG en daardoor kan je pc niet meer op starten! Toen heb ik mijn pc naar iemand gestuurt die er ook veel verstand van heeft hij vroeg"heb je de Cd van Windows " maar die had ik niet! gelukkig heeft hij hem nog wel kunnen maken/repareren.

Dus ik heb de Cd van windows niet sorry! maar zijn er nog andere manieren om aan die cd te komen?

Alvast bedankt

Ik heb natuurlijk een officiele Windows Xp

Groetjes Robinho

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.