Ga naar inhoud

[OPGELOST] beeldscherm

Gast carmina

Aanbevolen berichten

Wanneer ik een pps of een afbeelding open komt er ,voor ik het scherm heb, een verkleinde versie van mijn scherm en dat blijft onder mijn beeld zitten,denk ik toch ,want soms zie ik er een stukje van,terwijl ik PPS bekijk

danku ,als iemand me helpt om dit vervelend,maar niet ernstig probleem helpt oplossen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijkt u ook even de instellingen na in power-point van diavoorstellingen.

Mogelijk staat hier een andere instelling dan de normale.

Mocht u dit niet meteen terugvinden, laat even weten welke versie van Power-point u gebruikt (2007,2003, xp, 2000, 97)

Bedankt,

Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Karel,ik heb P P 2007 en zou niet weten hoe je de instellingen moet wijzigen

'k Heb er gewoon de nieuwe,CD opgezet,die ik kocht

Al dank voor je aandacht,Karel

'k Hoop dat je me kan helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

ik geef alvast even de oplossing door:

Beste,

Mijn excuses voor het late antwoord. Door de feestdagen ben ik er zelf iets minder geweest.

Ik heb even uw schermafdruk bekeken en ik moet toegeven dat ik dit fenomeen nog niet eerder heb gezien.

Nu stel ik voor dat we toch even nakijken of de presentatie in dezelfde resolutie (schermgrootte) wordt weergegeven.

Open even PowerPoint en kies het tabblad Diavoorstelling.

Aan de rechterzijde ziet u de optie Resolutie.

normaal zou dit moeten staan op Huidige resolutie gebruiken.

Geen excuses aub voor je late antwoord Ik had zeker niet verondersteld dat je me met deze feestdagen vlug zou antwoorden

En dom dat ik me voel.Ik had pas PPoint leren maken Dat lukte redelijk Maar is waarschijnlijk sindsdien dat ik die problemen heb.

Er stond dus niet:huidige resolutie Ik heb dat dan veranderd en ;Joepie,probleem opgelost!!!

Ik ben vrouw van 70,heb alles van PC op mijn eigen geleerd en je ziet,zo 'n kleine vergissing leidt tot problemen wat voel ik me dom!!

Karel,heel hard bedankt voor je goeie raad Een kus van de juf een een bank vooruit!!

En ik wens je een jaar vol vreugde en geluk

Daar ben ik tevreden mee :-)

Ik markeer uw vraag als opgelost.

Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.