Ga naar inhoud

autorun probleem bij instalatie game

Spirewit

Aanbevolen berichten

Hello

Ik heb net Simcity 4 delux in huis gehaald. Het spel is volledig nieuw en toch lukt het mij niet om hem te instaleren. Het spel bevat 2 CD's. Het lukt prima om de eerste CD te instaleren maar bij de 2 de wilt de instalatie niet starten en mijn computer blokkeert. Als fout melding is autorun vernoemd.

Ik ben dan maar gaan snuffelen in het lees mij bestand van de game. Daar stond op 'Als de automatisch startfunctie is uitgeschakeld, dubbelklik je op 'deze computer' en vervolgens op je cd romstation (E of D) en klik je op het bestand autorun exe om het spel dan zelf te starten.

Maar deze vind ik nergens. En normaal is mijn automatisch startsysteem wel ingeschakeld want de 1 ste CD start dan wel automatisch. Kan iemand mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Spirewit,

Dus als ik goed bergijp start de installatie goed (met cd 1). Normaal zal deze na een tijdje naar cd 2 vragen om te installeren. Vraagt hij dit? Indien er een foutmelding verschijnt, kan u deze even in detail noteren en posten aub?

Zo hebben we iets meer kans dat we de oorzaak vinden. Heeft u het al een keer opnieuw geprobeerd?

Bedankt,

Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.