Ga naar inhoud

Meldingen Systeemfout Kan Dll Niet Vinden

Aanbevolen berichten

nu geeft de pc bij start ineens blauw scherm met fout 0xc0000225.

Ik wilde eerst in veilige modus starten toen gaf hij aan dat er iets was met een handtekening.

als ik f8 en dan 7 kies start de computer wel op.

als ik fout 0xc0000225 opzoek staat er dat je moet herstellen met cd, die heb ik niet. dan staat er een uitleg hoe ik een opstart usb kan maken, hoe weet ik of ik de goede versie maak?

Of kan ik nu toch mijn pc resetten naar het begin, of kan dit niet als ik een foutmelding heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik heb op mijn OneDrive nog iets van een registerbestand gevonden van 8 december, maar durf dit zomaar niet te openen want ik weet niet wat voor gevolgen dit kan hebben.

Dat is een backup van de verwijderde sleutels toen je CCleaner hebt gebruikt op 8 dec.

Die moet je niet terugplaatsen want dan kunnen oude problemen terugkomen.

Uit die crashrapporten komt ook weer die ene .dll naar voren waarom het allemaal draait.

Probleem is dat er enkel een extensie is en geen echte bestandsnaam.

De procedure om de pc terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, staat normaal in de handleiding.

Voor je daar aan begint, maak je best een kopie van alle persoonlijke bestanden van alle gebruikers op een externe harde schijf.

Geef ook eens het merk, model en juiste type op van de pc.

Dan kan ik mee zoeken naar de procedure als het toch niet in de handleiding staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan de handleiding voor jouw pc hier downloaden.

Pak het zip bestand uit en open de handleiding.

Op pagina 17 staat de procedure om de fabrieksinstellingen te herstellen.

Er zijn 2 manieren en ik zou eerst de 2de optie (aangepast herstel) nemen omdat daar je persoonlijke bestanden behouden blijven.

De procedure voor het aangepast herstel staat op pagina 20 en volgende.

Voor de zekerheid neem je toch best een kopie of backup van je persoonlijke bestanden op een extere schijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de indruk dat je met enkele dubieze programma's zit die je waarschijnlijk zelf hebt geinstalleerd met de beste bedoelingen.

Ik bedoel hiermee programma's zoals Advanced System Care en pc-Mechanic.

Die beloven wel dat ze je systeem optimalizeren en sneller maken maar in veel gevallen zorgen ze ook voor problemen.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.
Klik in de linkse kolom op "Gereedschap".

Normaal krijg je nu een overzicht van alle geinstalleerde programma's.

Klik vervolgens rechtsonder in het programmavenster op "Opslaan als tekstdocument..."
Browse naar de door jou gewenste locatie (bvb het bureaublad) en klik op "Opslaan"

Voeg dit tekstbestand als bijlage toe in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je IOBIT wil behouden is dat je eigen vrije keuze maar wij raden het niet aan.

CCleaner is zowat het enige echt veilige programma om het register op te ruimen en overbodige sleutels te verwijderen.

Driver booster heb je echt niet nodig.

Drivers die goed werken, hoef je niet te updaten enkel omdat er een nieuwe versie van de driver is.

Wat je zeker mag verwijderen zijn enkele oude java installaties.

Java 7 Update 72
Java 8 Update 20 (64-bit)
Java 8 Update 5 (64-bit)

Ik zie dat er ook het Acer Recovery Management op je pc staat.

Daarmee kan je normaal gezien ook de pc herstellen naar de fabrieksinstellingen.

Kijk het maar na in de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.