Ga naar inhoud

Blue Screens En Trage Laptop

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

Na toch wat malware tests en hier en daar wat adware verwijderd te hebben zou ik besluiten dat je computer geen malware meer bevat.
Als deze kleinigheden aan de oorzaak van je probleem (bluescreens) liggen weet ik niet en zou ik eerder betwijfelen. Hoe dan ook is het een stap die we kunnen uitsluiten en is je systeem bovendien helemaal proper. :top:

Met behulp van onderstaande tool kan je de gebruikte tools opnieuw van je computer verwijderen. Enkel het programma MalwareByte's Anti-Malware zal blijven staan en kan je gebruiken als aanvullende malware scanner naast je actieve beveiligingssoftware. Indien je het toch liever verwijdert kan je dit via het configuratiescherm.

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad, deze zal de gebruikte tools en logbestanden weer verwijderen.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

• Remove disinfection tools
  • Create registry backup

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt, echter hoeft u deze niet te plaatsen.

Verder zou ik momenteel even afwachten en evalueren als de bluescreens nog steeds aanwezig zijn. Mocht dit het geval zijn, schroom dan niet om dit te melden. We kijken graag verder naar de oorzaak, en belangrijker: de oplossing!

Fijne avond,

Mako

aangepast door Mako
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Graag gedaan!  :)

Mochten de bluescreens terugkomen mag je opnieuw een reactie plaatsen in dit topic. Je hoeft daarvoor geen nieuw onderwerp te starten. Ikzelf en mijn collega's zijn er van op de hoogte dat hier mogelijk nog een vervolg op komt. Al laten we hopen van niet uiteraard.

Dit topic kan je steeds terugvinden door op het tandwieltje naast de uitloggen knop te drukken en vervolgens te kiezen voor "Mijn Inhoud".

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Download Blue Screen View.
Start het programma op.
Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand).

Selecteer het eerste bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A
Klik vervolgens op File (Bestand) en daarna op Save Selected Items (geselecteerde items opslaan) (Ctrl+S)
Sla het bestand op je bureaublad op.

Voeg nu het bestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Blue Screen View gedownload maar het kan niets vinden. Komt dit doordat ik crapcleaner eerder al liet draaien en dat dit programma die foutmeldingen heeft gewist?

Ik heb ook terug filmpjes bekeken en nu treedt het voorlopig niet op. Ik kan er kop nog staart aan krijgen. Bij de eerstvolgende Bluescreen draai ik meteen dat programma hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.