Ga naar inhoud

Pc Kapot Maar Wel Nog 18 Maanden Garantie


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,op 22 mei 2014 heb ik by de firma coppens hofman te Aalst een pc HP Desktop  110_214 EB aangekocht!Van in het begin had ik problemen met de startknop!Hij is hiervoor 2 maal binnen geweet by de winkel coppens hofman waarvoor ik de eerste keer 50 euro en de 2 keer 90. euro betaald heb maar het probleem geraakte niet opgelost moest telkens weer de stekker achteraan de pc uittrekken en dan opnieuw insteken!Eindelijk hebben ze het op 10 november 2014 naar het fabriek gestuurd van HP die er dan een nieuw moederbord hebben ingestoken waar ook de voeding in zit!Heb 14 dagen achter de pc moeten wachten!Nu gisteren middag wou ik hem opstarten weer niks zelfs mijn poetsvrouw heeft geprobeerd maar geen aansluiting vd stekker achteraan ben ik afgebleven omdat ik dan weet dat hy weer werkt voor een paar dagen!Ik heb dan de advocaat van testaankoop ingeschakeld en ook 2 aangetekend schryven vericht om hen alletwee in gebreke te stellen zowel de firma HP als de winkel coppens hofman!Ondertussen heb ik hem weer binnengebracht naar de winkel!Ik eis een nieuwe pc want het probleem is al vanaf de eerste dag van aankoop!Deze morgen telefoon gehad vd winkel en ze zeiden hy werkt er is daar niks aan!Ik antwoorde ja dat kan zijn als je stekker er weer insteekt start hy opnieuw op maar na enkele dagen weer het zelfde probleem!Ze hebben het terug naar HP gestuurd!Ik heb naar HP gebeld en ze zeiden mij dat ik op geen nieuwe pc moet rekenen!Ik antwoorde wat kunnen nu nog meer doen er is al een nieuw moederbord waarin ook de voeding in zit!Ik weet echt niet meer wat ik nog meer kan doen je hebt dan 2 jaar garantie en dan laten ze je nog in de steek daar het probleem vanaf de eerste dag er was en de firma coppens betwist dit nu nochtans is hy by hen 2 keer binnen geweest hiervoor!Weet iemand nog raad!Dank u

Ik heb mij dan een laptop aangekocht niet meer by hen natuurlijk zodat ik toch voortkan maar ben wel mijn geld kwijt van de pc en dat was ook 500 euro!Een echte schande is dit!!!!

Geplaatst: (aangepast)

Dag catwoman,

 

welkom op PC-Helpforum.be. ;)

 

- als de PC twee keer naar de verkoper werd geretourneerd, dan zie ik niet in waarom je daar twee keer hebt betaald.

 

- amper 14 dagen wachten op een herstelling door de fabrikant is keurige en supersnelle service.

 

- wat die poetsvrouw hierbij komt te doen begrijp ik niet meteen, tenzij zij een PC-specialiste is of ... ?

 

Al aardig wat pistes bewandeld dus ... je hebt hier ondertussen je ongezouten mening over de verkoper en de fabrikant verkondigd, maar op dit moment kan niet je niet veel anders doen dan af te wachten tot de PC terug is van bij de fabrikant.

aangepast door Asus
Geplaatst:

Hallo Asus,als de pc terug is dan zal het probleem nog niet opgelost zijn aangezien er reeds een nieuw moederbord in zit waarin ook de voeding inzit!Wat kunnen ze er dan nog meer aan doen ?Wat mijn poetsvrouw betreft die heeft ook juist geprobeerd aan de startknop om deze op te starten maar het ging by haar ook niet dus is er een groot probleem dat maar niet opgelost geraakt!By de winkel heb ik 2 keer moeten betalen omdat ze dachten dat het software was !Dank u voor je reactie!

Geplaatst:

Wacht eventjes de nieuwe toestand af en post feedback nadat je de PC terug hebt ... laat dan de nieuwe stand van zaken weten, dan zetten we alles opnieuw op een rijtje. ;)

Geplaatst:

Aanvullend: nadat de pc terug is zou ik even wachten met direct vanalles erop te gaan installeren. "Gebruik" de pc eerst een aantal dagen eens kaal. Het klinkt raar maar probeer ook eens een ander stopcontact.

  • 4 weken later...
Geplaatst:

Hallo,vandaag mag ik terug om de pc dus geen nieuwe is nagezien en ze vinden niks de winkel zegt nu dat het aan de updates ligt kan dat ?Updates van windows moet je toch installeren want ze worden automatisch geinstalleerd!!!Ga er straks om en als ik het dan nog voor heb terug naar de winkel en die moeten dan maar weer naar hp sturen!Want ik weet dat ik het binnenkort het probleem zich weer zal voort doen aangezien ze er niks aan veranderd hebben juist getest!

Geplaatst:

Hallo Asus ,heel goed staat wel niks op en ik werk er niet meer mee ,morgen zijn het de updates!Dank u!

Geplaatst:

Hallo Asus weet jy hoe ik mijn berichten moet verwijderen?Dank u

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.