Ga naar inhoud

[OPGELOST] sata drivers voor windows xp

pcarno

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb een laptop al een tijdje die op windows vista draait en ik zou er nu graag windows xp pro op er zetten heb de cd en al als ik de installasie start alles werkt ,

maar dan als je welke schijf of partie wilt kiezen staat er bij geen schijf ,

ik heb een md 96380 laptop van medion ook al achter sata driver gevraagd maar heb nog geen antwoord weet iemand waar ik de driver vin en ik heb al driver toegevoegd aan de pc maar geen enkele werkt en als ik enter druk in de installasie krijg ik dit

http://technabob.com/blog/wp-content/uploads/2006/11/bsod.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

't is een beetje moeilijk omdat medion niet echt alle specificaties geeft, maar bij die cpu denk ik dat er een intel chipset in zal zitten (wordt normaal als platform gestoken).

Hoe je een sata driver aan je windowscd kan toevoegen als je geen diskette hebt staat hier;

http://www.pc-helpforum.be/f200/harde-schijf-wordt-niet-gevonden-tijdens-9314/

De driver zelf vind je

Intel® Matrix Storage Technology 32-bit Floppy Configuration Utility for Intel® Matrix Storage Manager

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij heeft weer de zelfde foutmelding gisteren had ik ne driver geprobeert en kwam er dit op ia-64 computers alleen op gpi schijven installerenen op x-86-computers aleen mbr schijven u kunt slechtseen upgrade uitvoeren van installasies op gpt- schijven in ia-64 computers en mbr schijvenx -86-computer

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zitten daar weldegelijk in, alleen mooi verstopt in een image die in een self extraction package zit ;)

ik heb ze hier in bijlage gehangen. Om die dan in de cd te plaatsen; zie de handleiding hierboven (die trouwens met dezelfde files als deze aangemaakt is, dus het zou exact hetzelfde eruit moeten zien)

drivers.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zitten daar weldegelijk in, alleen mooi verstopt in een image die in een self extraction package zit ;)

ik heb ze hier in bijlage gehangen. Om die dan in de cd te plaatsen; zie de handleiding hierboven (die trouwens met dezelfde files als deze aangemaakt is, dus het zou exact hetzelfde eruit moeten zien)

duizend maal dank werkt eindelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.