Ga naar inhoud

[OPGELOST] Symantec anti virus

Gast

Aanbevolen berichten

Vanaf een bepaald moment kreeg ik aan èèn stuk door,onderaan in de taakbalk volgend bericht: Auto-Protect Results.

Als ik dit aanklik krijg ik het volgende te zien:

Risk,naam van het virus: Packed.generic.187 en verder te lezen :was deleted succesfully.Het probleem:deze mededeling blijft onderaan maar verschijnen,gans de dag door.Als ik op close duw verdwijnt dit bericht,maar om de dertig seconden of zo,verschijnt dit bericht opnieuw,hij heeft de virus gedeleted,ok,maar waarom de ganse dag dit mededelen.

Wat kan ik daar aan doen.

Bij voorbaat bedankt

rudy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Willen we eerst een poging doen om deze besmetting definitief te verwijderen ... dan ben je misschien ook van de hinderlijke melding af.

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Het probleem is ondertussen opgelost.

Ik liet de pc de rest van de nacht open staan,pc bleef maar dezelfde boodschap herhalen.S'ochtends was het gedaan,ik kon dan eindelijk een full scan doen,en probleem is nu opgelost.

Ik wil uitdrukkelijk jullie bedanken voor deze reactie,HARTELIJK dank daarvoor.Mag ik jullie allen een gezond,gelukkig 2009 wensen,en.....zo weinig mogelijk miserie met de pc.

Doei.

rudy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.