Ga naar inhoud

Internetverbinding valt elke 30 seconden weg. B-Box3

lucderoeck

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb geen idee welke update er verantwoordelijk is voor die melding van miscrosoft betreffende de aanschaf van een nieuwe key. Ik heb die melding gekregen kort nadat ik een driver update van Realtek PCIe FE Family Controller heb gehad. Systeemherstel werkte niet, zelfs het terugbrengen naar de fabrieksinstellingen bracht geen oplossing. Die Realtek is een netwerkadapter en die kan ik dus niet uitschakelen. Ik heb echt geen zin om een nieuwe key te kopen, juist omdat ik niet om die update heb gevraagd. Als we er niet zouden uitkomen, kan u mij dan helpen om Linux op mijn pc te zetten, naast windows, Het schijnt mogelijk te zijn.....

Ik heb een paar minuten getypt en zie in bijlagen wat er gebeurd is....Bijvoorbeeld, ik betaal mijn rekeningen online, maar als om de dertig seconden de verbinding even wegvalt gaat dat niet. 

Dringend hulp aub. 

post-23950-0-20393300-1420279753_thumb.j

post-23950-0-59753200-1420279766.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb die melding gekregen kort nadat ik een driver update van Realtek PCIe FE Family Controller heb gehad.

Drivers update via windows updates is geen goed idee.

Trouwens, als alles goed werkt, hoef je geen drivers te updaten.

Kan je proberen die bewuste update voor de Realtek PCIe FE Family Controller weer te verwijderen.

Misschien ben je hier ook nog iets mee: Oorzaken bij activeringsfouten: http://windows.micro...tivation-errors

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Eigenaardig, maar ik vindt nergens die driver van Realtek die onlangs is geïnstalleerd. Ik zal er nog verder naar zoeken; op het ogenblik ben ik updates van 8.1 aan het installeren. Misschien helpt dat met de verbindingsproblemen; Ik blijf dan nog zitten met die productcode die gevraagd wordt. Ik zal proberen om die update te installeren op de pagina die u hebt doorgegeven; Ik hou u op de hoogte.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

update:

ik heb nog es een systeemherstel geprobeerd, en oho zeg, nu heb ik mijn originele key terug en is windows terug geactiveerd! Niet te geloven.....

Ik blijf echter zitten met een uitval van mijn internetverbinding zowat elke minuut. De verbinding herstelt zich bijna direct, maar het is zeer vervelend, ik wil dit opgelost zien. 

Wat kan ik zoal doen?

Graag uw advies. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie zowel BitDefender als Lavasoft Ad-Aware antivirus.

1 virusscanner volstaat.

Als je meerdere virusscanners gebruikt, kunnen deze elkaar tegenwerken en je systeem onstabiel maken.

Omdat Lavasoft enkele jaren geleden werd overgenomen door een dubieus bedrijf zou ik aanraden om alles van Lavasoft te verwijderen en enkel met BitDefender verder te werken.

Ook alles van McAfee mag je verwijderen.

Daarna maak je een logje met Zoek.exe

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

• Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
""=-;r
emptyclsid;
chromelook;
firefoxlook;
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.

• Do a Deep Scan
  • Installed Programs
  • Auto Clean

• De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

• Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

ik heb bitdefender verwijdert, het waren alleen wat leftovers...Ad Aware heb ik disabled, maar is nog (even ) aanwezig. Mac Afee was vooraf geprogrammeerd, maar ik kon het verwijderen; 

bijgevoegd vindu het zoek.results.txt bestandje.

De door u opgegeven dns server adressen werken niet, internet valt nog steeds weg. Het is het enige wat nog mankeert aan de werking van mijn desktop. 

zoek-results.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

De door u opgegeven dns server adressen werken niet, internet valt nog steeds weg. 

Je hebt de DNS adressen aangepast in de eigenschappen van de netwerkadapter.

Je moest ze aanpassen bij de  instellingen van de BBox.

Open het netwerkcentrum en klik aan de linkerkant op adapterinstellingen wijzigen.

Rechtsklik op je standaard verbinding en kies "Eigenschappen".

Klik op het tabblad "Algemeen" en dubbelklik op "Internet-Protocol versie 4 (TCP/IPv4)".

Selecteer "Automatisch een DNS-serveradres laten toewijzen".

Klik OK om de vensters te sluiten.

Open het opdrachtprompt

Daarna tik je in: ipconfig /flushdns en druk op enter.

Sluit het venster.

Download adwcleaner.png AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).

• Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie)of Verwijderen (Nederlandse versie).
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.

Voeg dit logje toe aan je volgend bericht.

Anders is het hier terug te vinden C:\\AdwCleaner\\AdwCleaner[s0].txt.

Kan je ook een nieuw speccy logje maken en de link plaatsen?

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.