Ga naar inhoud

Internetverbinding valt elke 30 seconden weg. B-Box3

lucderoeck

Aanbevolen berichten

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

niemand heeft me ooit gevraagd om speccy te installeren maar soit, het kost niks en het werkt snel, dus bijgevoegd het logje.

er staat oa een belangrijke windows update als "mislukt" vermeldt. Deze update komt altijd terug maar kan zich niet installeren; 

ik heb ook nog geen tijd gehad om AdAware te de-installeren; 

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de bijlage uit je bericht verwijderd omdat de installatiecode van je windows eer open en bloot in stond.

Maak het speccy logje als volgt.

Start nu speccy op en er zal een overzicht gemaakt worden van je systeem
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Op deze manier krijgen we de nodige gegevens zonder dat er gevoelige informatie wordt getoond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er staat oa een belangrijke windows update als "mislukt" vermeldt. Deze update komt altijd terug maar kan zich niet installeren; 

Er is blijkbaar nog geen enkele update geinstalleerd.

Ga eens via het configuratiescherm naar windows update.

Laat naar updates zoeken en installeer enkel de belangrijke updates.

De optionele komen later wel aan bod.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb immers twee dagen geleden een systeemherstel uitgevoerd, waardoor ik mijn key terugkreeg, maar alles dat niet opgeslagen was op externe hd, weg was; er staan enkele updates op ja, maar niet veel. Ik heb al verschillende keren proberen updaten, maar telkens mislukt dat. Ik zal nog eens proberen. 

post-23950-0-19884300-1420539279_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er waren 50 updates beschikbaar. Na installatie start de pc terug op en krijg ik de melding:

De updates kunnen niet worden voltooid

Wijzigingen ongedaan maken

Schakel de computer niet uit.

Het blijft zo al een half uur. Ik raak niet meer op de pc.

Wat nu? Ben het serieus beu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.