Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst: (aangepast)

Werkt de scanfunctie?

 

Op onderstaande kwam volgens mij geen juiste reactie.

Je moet de verkenner openen en er op Netwerk klikken.

In het rechter venster zou je de printer moeten zien.

 

Dat heeft niks met 2 of meer laptops te maken.

Klik op Computer of verkenner.
Ga naar Netwerk en laat Windows zoeken.
Zie je daar uw printer?

 

post-9560-0-33203100-1419708025_thumb.pn

aangepast door clarkie
Geplaatst:

Heb je als test al geprobeerd om vanuit een ander programma te printen zoals kladblok?

Open anders kladblok, typ er enkele letters en probeer te printen.

 

Indien dat ook niet lukt ga je naar start-> uitvoeren.

Typ in het venster services.msc en klik op Ok.

In het venster dat je dan krijgt scrol je naar beneden tot je Print spooler ziet die zou op automatisch moeten staan.

Indien niet dubbelklik op printspooler en zet die op automatisch, klik op toepassen en Ok.

Herstart eens je computer.

Geplaatst:

Hallo,

 

Dank voor je antwoord.

 

Hij print ook niet uit kladblok. Printspooler staat op automatisch.

 

Uit kladblok krijg ik deze melding: er is geen Startdocprinter-aanroep gedaan.

Geplaatst:

Indien het probleem netwerk gerelateerd is kan ik je helaas niet veel mee verder helpen maar je kan wel onderstaande nog uitvoeren.

 

Ga naar Start -> Alle programma's -> Bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Wanneer u de melding krijgt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden", voert u onderstaande niet uit. Krijgt u wel foutmeldingen, dan kan u onderstaande uitvoeren zodat we in een logje naar je problemen kunnen zien:

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Geplaatst: (aangepast)

Voer onderstaande uit, indien dat geen gunstig resultaat geeft zal een netwerk expert je verder moeten helpen.

 

 

Download Windows Repair all in One
Even naar onder scrollen en klikken op post-9560-0-75926000-1417959477_thumb.jp  - Direct Download 

Dubbelklik na het downloaden op het bestand tweaking.com_windows_repair_aio_setup.exe om de installatie te starten 
Gebruikers van Vista, Windows 7 en Windows 8: rechtsklik -> uitvoeren als Administrator. 
Na de installatie kan je aangeven om het programma te starten. 

Als het venster van Windows repair geopend is ga je naar step5: Backup
Daar klik je bij System Restore op Create
Bij Registery Backup klik je vervolgens op Backup

post-9560-0-28803100-1417959558_thumb.pn 


Bij het klikken op Backup zie je de vooruitgang. 

post-9560-0-44667600-1417959609_thumb.jp 


Erna klik je op Next
In het venster dat je dan ziet klik je open repairs

post-9560-0-32148400-1417959698_thumb.pn 


Zet de vinkjes zoals in de afbeelding. 

 

post-9560-0-46745000-1417959826_thumb.jp 

Zet ook een vinkje aan de rechterkant bij Restart/Shutdown system when finished en selecteer vervolgens Restart System. 
Schakel je antivirusprogramma uit (zie Antivirus (tijdelijk) uitschakelen) en klik op Start Repairs. 

post-9560-0-00252500-1417959849_thumb.pn

aangepast door clarkie

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.