Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Een vraagje, hebben jullie misschien nog tips voor de batterij van je laptop, ik heb het idee dat mijn batterij wel erg snel leeg is, een 100% accu is maar 34 minuten volgens mij laptop? Nu gebruik ik soms wel dingen die veel gebruiken maar zijn er nog tips?

nu kijk ik later en heb ik niks veranderd is het ineens 51 minuten, ik denk dus ong een uur want hij is niet meer 100% Vol. Is dit normaal, de laptop is 1,5 jaar oud en ik doe het volgens mij met de accu wel goed, als me laptop oplaad probeer ik hem vaak niet te gebruiken tenzij het echt nodig echt en als die vol is haal ik hem van de oplader af. 

aangepast door xFelic
Geplaatst:

Die tips doe ik al, maar ik weet niet hoe het komt maar ik ben gewoon 'bang'dat ik fout handel met mijn laptop of is het normaal mijn batterij capaciteit? 

Geplaatst:

Het is op zich geen abormaal gegeven dat de capaciteit van de batterij begint af te nemen na anderhalf jaar gebruik, de meeste laptopfabrikanten geven dan ook maar 6 maanden garantie op de batterij die met een nieuwe laptop wordt meegeleverd.

Geplaatst:

Oke, dan denk ik dat ik misschien wat vaker als ik langere dingen moet doen me batterij er uit haal. Was al bang dat ik dingen fout deed.. Het gebeurde wel een aantal keer dat me laptop aan het opladen was en ik doorwerkte, dat was natuurlijk niet slim maar de winkel gaf aan dat dat de batterij niet slechter maakte...

Geplaatst:

Gelukkig! Ik voelde me al enorm schuldig dat dat fout was. Ik merk nu wel dat ik 1 uur 26 had, dus als je bijvoorbeeld je laptop aan het stroom hebt en je werkt gewoon door kan dat geen kwaad?

Geplaatst:

Zoals je het zelf zegt: dat kan geen kwaad. ;)

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Geplaatst:

Ooh gelukkig! Dat stelt me gerust, ik heb aardig wat instellingen veranderd en hij gaat nu langer mee. Kwam er achter dat ik dat elke keer opnieuw moet instellen! Bedankt voor de hulp!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.