Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

laptop hp pavilion, windows 7, McAfee beveiliging.

Plots alle bestanden uit de mappen van mijn documenten verdwenen. Zodus allemaal lege mappen...

What is happening ?

Groetjes,

Koen

Geplaatst:

Kijk eens of je via Systeemherstel de laptop terug naar een ouder herstelpunt kan zetten. In principe heeft dit geen invloed op je documenten, maar je weet maar nooit.

Heb je vóór dit gebeurde iets speciaal gedaan ? Een download ? Een cleaning ? Of een nieuw programma laten runnen ?

Geplaatst: (aangepast)

Neem zeker ook eerst de tips in bericht 2 door.

iets terug te vinden in de prullenbak?

Heb je een ander account aangemaakt?

Via welke weg navigeer je naar "mijn documenten"?

Heb je al in de verkenner gekeken bij c->gebruikers-> gebruikersnaam?

Neem ook de tips in deze link eens door.

aangepast door clarkie
Geplaatst:

prullenbak leeg, geen ander account.

Ga naar mijn documenten via bibliotheken, alle mappen van de bibliotheek zijn leeg ...

Ook via verkenner blijven de mappen leeg .

Groetjes Koen

Geplaatst:

Voordien problemene, met firewal en antivirus McAfee die steeds vanzelf werden uitgeschakeld. McAfee virtual technician laten runnen, probleem was toen opgelost. Ccleaner werd ook gebruikt voor schoonmaak.

Geplaatst:

Recuva heeft ook geen oplossing gebracht, Allemaal beschadigde bestanden die hij niet kan lezen. Enfin heb de hoop hier opgegeven...

Bedankt alvast voor jullie hulp !

• 4 weken later...
Geplaatst:

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.