Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Dat kunnen we ... ;)

Heb je de laatste versies van Java en Adobe Flash Player geïnstalleerd ? ...

Wees bij de installatie van Adobe Flash Player ZEER alert voor "optionele aanbiedingen" zoals bijvoorbeel McAfee Security Scan: vink dergelijke extra's zeker uit.

aangepast door Asus
Geplaatst:

Ok thx. Ik heb Java alvast geinstalleerd, maar dan vraagt ie om dat te controleren en krijg ik deze melding. 

Er staat dat mijn toestemming nodig is en ik op 'uitvoeren' moet klikken, maar dat zie ik precies nergens?

post-6890-0-55952500-1419700124_thumb.jp

Geplaatst:

Bezoek de website van Adobe Flash Player eens via deze link, krijg je dan geen melding om een systeemplug-in te downloaden en te installeren ?

Nee, niet specifiek die vraag gekregen. Ik heb het gedownload via deze link. Is dat voldoende? Of die vorige hierboven ook nog nodig?

Geplaatst:

Nee hoor, dit zou moeten volstaan: Adobe Flash Player zit reeds ingebouwd in Chrome en in dat geval volstaat de systeemplug-in.

Ik heb wel niet specifiek de melding om een systeemplug-in te downloaden  gekregen, maar dat is geen probleem?

Geplaatst:

Tweede vraag: internetpagina van Facebook opent mss al iets sneller, maar nog altijd beduidend trager dan alle andere pagina's waar ik naar toe surf. Enig idee waar dat nog aan zou kunnen liggen?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.