Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het lukt me niet om de hulpmiddelen van Paint (bv. verfspuit, potlood, etc.) uit te zetten.

Als ik Paint afsluit en daarna opnieuw open, is de verfspuit er nog steeds.

Kunt u mij alstublieft helpen? Ik heb de hele middag geprobeerd.....om gek van te worden!

Geplaatst:

Hallo sasin,

Wat bedoel je precies met "uitzetten"? In Paint blijft altijd de laatst gebruikte tool actief. Je kan je tekentool veranderen onder Kwasten of het selectievenster selecteren.

post-12931-0-16078500-1419184094_thumb.p

Geplaatst:

Ik heb de verfkwast gebruikt en deze blijft inderdaad actief.

Ik sla de bewerking op, sluit Paint.

Even later wil ik iets anders doen in Paint, dus open het weer: de kwast is er nog steeds!

Geplaatst:

OK, dus begrijp ik nu goed dat Paint altijd opent met de laatst gebruikte tool en dat je die tool niet uit kunt klikken,

bv. door er op te dubbelklikken? (dat dacht ik nl.).

Geplaatst:

Klopt, je kan niet overschakelen naar een cursor of dergelijke. Er is altijd een bepaalde tool geselecteerd en geactiveerd. Dat kan de kwast zijn, maar ook het selectiekader of de gom, potlood, etc.

Geplaatst:

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.