Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Wanneer ik op een pagina moet scrollen, blijft de scroll balk hangen, ook al druk ik met de muis op onderste pijltje. 

En plots scrolt hij een gans stuk verder, valt vooral voor in Facebook..

Iemand enig idee.

Dank.

 

Geplaatst:

Ik gebruik zelf Facebook niet maar heb toch al gezien dat er ellenlange pagina's zijn en waarbij de balk wel traag naar beneden gaat.

Op welke pagina's heb je het anders nog?

Welke browser gebruik je?

Heb je het ook al getest met een andere browser?

 

Het scrollen zelf doe je dat ook met de muis? Hoe zit het met de batterijen van de muis?

Als je de pijltjes van het toetsenbord gebruikt wat merk je dan?

Geplaatst:

Hallo,

De browser is internet explorer 11, nog niet getest met een andere

Wat de muis betreft is een USB-muis.

Scrollen met wiel lukt ook niet.

De knoppen werken niet op toetsenbord.

Groeten

Geplaatst:

Dag,

Google chrome is nu mijn standaard browser.

Deze hapert niet in de scrollbalk.

Lijkt mij ook zeer snel.

Probleem dus opgelost.

Dank u wel, en Fijne Feesten.

Geplaatst:

Wat IE betreft kan je altijd onderstaande uitvoeren.

 

- Open Internet explorer. 
- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties. 
- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen... 
- Klik nogmaals op Opnieuw instellen. 
- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:
Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren:
 reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).
Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u
 hier.

 

Indien bovenstaande niet helpt kan je best ook even laten controleren op malware, ben je altijd zeker dat je computer op dat gebied ook in orde is.

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.


Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

 

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

  • 4 weken later...
Geplaatst:

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.