Ga naar inhoud

Kan niet inloggen op Gmail

Aanbevolen berichten

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De link maakt niet veel duidelijk. Moet ik me eerst registreren?

De vorige link in bericht 7 blijft zeggen dat ie 'm niet kan downloaden, en waarschuwen dat dit 'n zeer onveilige download is.

Ik heb m'n Bullguard én m'n Windows firewall uitgeschakeld. Is deze laatste wel nodig?

Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

De link maakt niet veel duidelijk. Moet ik me eerst registreren?

Die link heb ik zelf aangemaakt omdat ik je het bestandje geupload heb vanaf mijn computer.

Het is volledig betrouwbaar.

In het venster dat verschijnt als je op de link klikt  in bericht 11 moet je enkel op Download This File klikken en de download start.

Antivirus uitschakelen natuurlijk!

post-9560-0-58407200-1419932271_thumb.pn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb 'm gedownload (zoek.exe,png) staat op m'n bureaublad, maar als ik 'm open krijg ik 'n scherm waar ik niks mee kan, alleen 'n dia-voorstelling afspelen.

Ik kan niets in dat venster plakken, te meer omdat m'n pijl telkens verandert in 'n scroll-kruisje.

Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Dag fransie,

Lukt het niet om bericht 18 uit te voeren?

Als je probleem op een andere manier opgelost is of als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie,

ik heb geprobeerd zoek.exe te downloaden en te runnen:

ik heb 'n download zonder de bovengenoemde ingeplakte tekst (zoek-results.log)

en een met de ingeplakte tekst (runcheck.txt)

Het vreemde bij de laatste download is, dat deze (vroegtijdig?) stopte, met als laatste regel Emty Temp, zelfs nadat hij uren later nog aan 't 'runnen' was.

Gr. Frans

zoek-results.log

runcheck.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.