Ga naar inhoud

soluto tool

Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik gebruik al jaren soluto om de opstarttijd van mijn laptop zo kort mogelijk te houden en om sommige kennissen ook te helpen met hun laptop, ik had enkele weken bij een computertijdschrift een licentie van system mechanic gekregen en heb die enkele weken gebruikt terwijl ik soluto van mijn eigen laptop verwijdert had, het resultaat was dat mijn opstarttijd terug aanzienlijk langer duurde met deze tool, vandaar dat ik soluto er terug opgezet heb en system mechanic  veriwjdert heb, alleen, ik geraak via aanmelden wel terug binnen bij soluto en zie mijn apparaten staan, alleen krijg ik rechts van het scherm geen gegevens meer over de programma's en ook de delay of return to boot knop is nergens meer te bespeuren, weet hier iemand raad meeScreenShot002.bmp

bij voorbaat dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo justy,

Ik heb Soluto enige tijd geleden nog gebruikt. Als ik me goed herinner was er toen ook een mogelijkheid om via de programma-interface deze zaken aan te passen. De afbeelding die je toegevoegd hebt is vanuit de webinterface genomen. Of is er tegenwoordig geen programma-interface meer en schakelt deze automatisch over naar de webinterface...?

Je zou onderstaande eens kunnen proberen:

• Deïnstalleer Soluto opnieuw van je computer en herstart de computer om de deïnstallatie te voltooien.

• Download 51a72c6334c99-ccleaner16.pngCCleaner naar het bureaublad.

Installeer CCleaner en start CCleaner op.
    • Klik in de linkse kolom op Cleaner.
    • Klik achtereenvolgens op Analyseren en Opschonen.
    • Klik vervolgens in de linkse kolom op Register en klik op Scan naar problemen.
    • Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK.
    • Dan krijg je de vraag om een back-up te maken, klik op JA. en kies dan Herstel alle geselecteerde fouten.
    • Sluit hierna CCleaner af.
    Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, kijk dan hier voor de handleiding.

• Download en installeer Soluto opnieuw.

Laat maar weten als dit iets geholpen heeft. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik heb soluto verwijdert en ccleaner gebruikt, nadien terug gedownload maar het probleem bleef hetzelfde, contact gemaakt met helpdesk soluto en onmiddellijk mail terug gekregen, ze zijn van dit probleem op de hoogte en het zou in de loop van de volgende dagen opgelost moeten raken, persoonlijk ben ik wel tevreden over deze tool, verkort niet alleen de opstarttijd maar geeft nog heel wat informatie, plus, je kan er anderen mee helpen als je hen opneemt in je account, bij mij versnelt de opstarttijd met soluto tegenover ik windows gewoon zijn werk laat doen, system mechanic is me heel wat slechter bekomen, daarom begrijp ik ook wel de reactie van hoe minder programma's buiten windows hoe beter, soms, maar dit is uiteraard mijn bescheiden persoonlijke mening, verschijnt er hier of daar wel eens een tool die beter is dan het desbetreffende programma in windows zelf, en, uiteraard is de beste manier om je opstarttijd zo kort mogelijk te houden als je een harde schijf gebruikt je laptop upgraden met en ssd, ik heb ook al gehoord van opstarttijden van 15 seconden of minder, bij mijzelf start mijn laptop op met soluto in ongeveer een minuut, tot slot, hartelijk dank voor de reacties en aangeboden hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond,

Ik las eerder al iets van dit gekend probleem bij Soluto. Echter was dit al enkele jaren geleden... mogelijk hebben ze er nu opnieuw last van.  :mellow:

Fijn te horen dat de oplossing in elk geval bekend is.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Fijne kerstavond,

Mako smiley005.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.