Ga naar inhoud

Politievirus & andere spyware

Aanbevolen berichten

Beste, ik post dit even vanop een andere computer, omdat ik ineens niet meer op het internet kan met de geïnfecteerde laptop...

Ik zit nochtans op hetzelfde draadloze netwerk als deze computer... Ook geeft hij onderaan (naast de klok) aan dat hij verbonden is met het internet...

Ook vind ik het logbestandje van de vorige scan met adwcleaner niet meer terug (ik heb zoekfunctie op computer gebruikt, enkel dat bestandje van 16 december vind ik terug)

Opnieuw een scan maken met adwcleaner?

bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Prima!  :top:

Indien er nu geen problemen meer zijn met de computer kunnen we overgaan tot het verwijderen van de gebruikte tools. Enkel HitmanPro en Emsisoft Anti-Malware zullen niet verwijderd worden, deze kan je eventueel nog houden als aanvullende malware scanners naast je actieve antivirus. Indien je ze toch liever wenst te verwijderen kan dit via het configuratiescherm.

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad, deze zal de gebruikte tools en logbestanden weer verwijderen.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

• Remove disinfection tools
  • Create registry backup
  • Purge System Restore

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt, echter hoeft u deze niet te plaatsen.

52eb9fd5cebc8-Delfix.jpg

Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, vraag gerust! Zo niet, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Nog veel computerplezier! :ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.