Ga naar inhoud

files have been encrypted coin vault

Aanbevolen berichten

Hallo Ik was vanavond bezig op de pc voor nog kerstgedicht te maken, ineens kon ik niet meer bij mijn bestanden stonden overal vraagtekens bij

en mijn bureaublad was veranderd in YOUR FILES HAVE BEEN AEANCRYPTED  COIN VALUTE

schrok ontzettend.

wilde de pc opnieuw opstarten maar helaas iets hield het tegen dus gewoon gedwongen uitgezet.

er word steeds gevraagd wilt u dat dit ??? veranderingen aan uw pc brengt zou dan van microsoft zijn

ik durf niks meer te doen ben zo bang dat ik alles kwijt ben was met levensboek voor mijn moeder bezig zoveel werk bijna 70 blz klaar zo ongeveer.

ik zie verder niets op pc en kan niets meer duw telkens dat vervelende goedkeuringvraag weg maar gaat niet weg

HELP HELP !!!!!!!!!!

wanhopige Romijo

voor jullie allemaal fijne Kerst en Gelukkig Nieuwjaar!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Kape ik had 't ook al gevonden en gelezen maar dan is nog de vraag of je, je bestanden wel allemaal terug krijgt, als je verder snuffelt op internet dan zie je

ook dat er mensen tussen zitten die maar een gedeelte terugkregen, dat vertrouw ik dus ook niet en geef je er ook gewoon aan toe om deze criminelen zijn werk te doen voortzetten, ik ben geen miljonair om zomaar wildweg even een bedrag over te maken terwijl je niet weet of je er ook daadwerkelijk je bestanden mee terug zou krijgen.

zou jij 't wel doen dan?

vr.gr. Romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh gelukkig ben je het met me eens ik dacht al, maar dit zou het enige mogelijke zijn verder kan ik niets hij zit helemaal vast mijn partner zei vanochtend jeetje je pc is in volle activiteit ik keek er naar en alle mogelijk lampjes knipperde wat was ik stom ik had de stroom er nog eens niet afgezet nu wel maar ook nog eens de externe harde schijven (5 stuks) zaten er tijdens de aanval allemaal op op 24-12 toen 't begon, die heb die er wel af gehaald maar zou het kwaad daarop ook al geschied zijn? ik durf ze niet op deze laptop aan te sluiten omdat ik dan misschien deze ook besmet, wat denk jij? hoe kan ik die externe schijven controleren dan? dan heb ik nog een groot gedeelte terug heb ongeveer een maand geleden wel foto's muziek en stamboom  bestanden daar op over gezet. Alleen mijn levensboek van Moeder zal verloren zijn. en de laatste maand mijn bestanden.

bedankt alvast Kape fijne 2de kerstdag

mijn Kerstdagen zijn nu natuurlijk wat minder, lijkt wel of er een overlijden heeft plaats gevonden

ik krijg 't niet uit mijn hoofd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.