Ga naar inhoud

files have been encrypted coin vault


Aanbevolen berichten

Indien je geen transfert tussen de laptop en de externe harde schijven doet, moet je je daar geen zorgen over maken. Dan kan je die met de virusscanner op je laptop mee laten controleren (één na één). Dan kan je daarmee al te weten komen of die eventueel ook besmet zijn ? Of niet natuurlijk ? Maar daar los je het niet-meer-opstarten van de PC niet mee op :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je ga ik daar even mee aan de slag, en denk dat we morgen mits de juiste persoon aanwezig is even naar de winkel gaan voor de pc zelf ik hoop ik hoop dat de externe schijven niet besmet zijn, laat 't strakjes hier nog weten maar eerst even eten nog.

 

bedankt Kape

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kape, ik ben aan de slag gegaan en heb van de 5 schijven 4 intact denk ik gedeeltelijk, en mijn laatste schijf daar is al een groot deel versleuteld maar gelukkig ook nog wat intact, ik heb ze stuk voor stuk met de virusscanner avast (gratis versie) laten scannen maar de scanner is telkens wel heel snel klaar zijn toch schijven van 1TB en lager, ik heb voor de moment geen andere dus vandaar de gratis versie, deze laptop was al geruime tijd niet meer in gebruik, vista moest echt wennen weer als je 8.1 gewend bent.

Ik ga even op zoek naar een pub viewer dan weet ik of ik die bestanden nog heb.

Het levensboek is denk ik verloren :(

weet ik pas als ik een pub-viewer heb gevonden maar valt niet mee om hem te vinden.

 

Ik had strakjes ook de pc nog eens aan gezet en ik kon erin, vlug sticks gepakt en snel wat over gezet maar helaas was een blij makertje verschrikkelijk dat er zo'n mensen bestaan, en je kunt ze niet achterhalen, ik weet inmiddels wel dat ze op 00:07 begonnen zijn maar ja schiet je ook niets mee op.

 

Morgen gaan we naar de winkel als het weer het toelaat en de juiste persoon aanwezig zal zijn, en mijn partner verraste me hij zegt we gaan een nieuwe voor je halen, daarna wil ik toch aan de slag om de oude nog goed te krijgen.

 

ik ben eigenlijk momenteel bezorgder om mijn bestanden en het vele werk, een pc kun je vervangen maar je bestanden niet, ik denk dat de criminelen hebben gezien dat ik een heel groot bestand had en dat was interresant voor hun want als je een groot bestand hebt wil je er natuurlijk denken hun er wel voor betalen, ik denk er hard over na om eens een online opslag te huren, wat denk jij? 

is toch save denk je ook niet wat zou ik dan kunnen kiezen?

 

vr. gr. Romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Voor jullie allemaal een geweldig mooi en gezond Nieuwjaar !!! dank voor al jullie hulp.

 

Kape, ik ben met de pc naar winkel geweest daar constadeerde ze dat het moederbord weer eens kapot is, had ik met de vorige ook al

blijkt een echt vaak terugkomend probleem bij Acer pc's

dus advies terug naar acer sturen, dat heb ik gedaan.

 

En een nieuwe naar mijn eigen wensen pc word gebouwd en is waarschijnlijk heel misschien morgen klaar en anders volgende week.

beginnen met een schone lei.

 

de andere zat nog garantie op dus die wachten we maar af.

misschien komt die ook weer nieuw terug en kunnen we er ook nog wat mee.

 

Het enige wat ik je nog wil vragen of je misschien mij nog kunt helpen met een bestand wat in publisher 2010 gemaakt is, ik had 't bijna af

zoals ik al eerder zei "Het levensboek van mijn Moeder" dat 140 blz telde het was bijna klaar en had het met Kerst willen geven

ik dacht in eerste instantie 70 blz maar het was aan weerszijde dus toch 140

dit vind ik super erg het was een enorm groot werk.

Ik weet nog steeds niet of dit bestand ook versleuteld is, en stel het is versleuteld kan ik het dan nog ergens mee herstellen?

Ik heb veel mensen gesproken die dit mee maakte en waar het later toch door proffesionele hulp mee gered is.

 

jullie zijn professionals dus vraag ik het toch even aan jullie?

of jullie mij hiermee nog kunnen helpen.

 

b.v.d.  vriendelijke groet Romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Hoi Kape

 inmiddels alles opgelost ik heb nieuwe pc binnen  en levensboek is gered

Ik heb nu de nieuwste microsoft office en heb de stick eerst gescand daarna op nieuwe pc en jawel is gelukkig intact gebleven

dat was even een spannend moment!!!

 

kan deze topic nog even openhouden voor als de oude pc terugkomt

zodat ik nog verslag daar over doe.

 

inmiddels ga ik even nieuwe topic openen

over "Hoe zie ik of ik een veilig netwerk heb"

 

vr.gr. en bedankt voor alles

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.