Ga naar inhoud

Haswell moederbord + Maxwell GPU


ClementD

Aanbevolen berichten

Geachte,

 

alvast voor iedereen een zalige Kerst toegewenst.

 

Maar nu hetgeen wat ik wil vragen...

 

Ik heb Assassins creed Unity gekregen en mijn computer is niet sterk genoeg om dat te kunnen spelen (i3-3220 en Nvidia Geforce GTX650)

 

Nu heb ik enkele nieuwe onderdelen gekocht:

GIGABYTE G1.Sniper Z97, socket 1150 moederbord

Intel® Core™ i5-4690K, 3,5 GHz (3,9 GHz Turbo Boost), 1150 processor

- Aerocool Xpredator

- Aerocool voeding 800watt (komen nog extra case fans bij)

 

Nu moet ik ook mijn videokaart bestellen. Ik dacht aan de Gigabyte Nvidia® GeForce™ GTX970 G1 Gaming 4 GB.

 

Nu mijn vraag is: Kan deze videokaart (Maxwell) op het moederbord (Haswell, is wel voor processor, vindt niets voor de GPU)?

 

Alvast bedankt en met vriendelijke groeten,

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze videokaart gaat zonder enige moeite op dit moederbord passen hoor!

De cpu staat ook netjes op de supportlist van dit moederbord http://www.gigabyte.com/support-downloads/cpu-support-popup.aspx?pid=4952

 

Die 2 benamingen hebben overigens niets met elkaar van doen, dus laat je daar niet door verwarren ;)

 

Fijne feestdagen en geniet van je schitterende pc!

 

p.s. een iets minder krachtige voeding is overigens ook geen probleem, mocht je die nog niet besteld hebben, 650watt is ruim voldoende!

 

 

@modjes, kan iemand dit verplaatsen naar de sectie aan en verkoopadvies?

aangepast door Yannick
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze videokaart gaat zonder enige moeite op dit moederbord passen hoor!

De cpu staat ook netjes op de supportlist van dit moederbord http://www.gigabyte.com/support-downloads/cpu-support-popup.aspx?pid=4952

 

Die 2 benamingen hebben overigens niets met elkaar van doen, dus laat je daar niet door verwarren ;)

 

Fijne feestdagen en geniet van je schitterende pc!

 

p.s. een iets minder krachtige voeding is overigens ook geen probleem, mocht je die nog niet besteld hebben, 650watt is ruim voldoende!

 

 

@modjes, kan iemand dit verplaatsen naar de sectie aan en verkoopadvies?

Bedankt voor dit advies. Dan ga ik deze nu bestellen via Amazon (dollarkoers staat gunstig)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van België. Ik wou deze eerst via conrad.be bestellen (code van 10% korting), maar deze server ligt al 2 dagen plat. conrad.nl wilt mijn postcode niet aanvaarden. Alternate komt ook duurder uit.

 

Even corrigeren... conrad.be is net terug online gekomen.

 

Videokaart is besteld, dus topic mag gesloten worden.

 

Ik dank u Yannick

aangepast door ClementD
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.