Ga naar inhoud

Laptop opschonen

Aanbevolen berichten

Ik zie enkel in het back-upcentrum dat Windows automatisch herstelpunten aanmaakt en opslaat op de C-schijf.

Neemt dit zoveel ruimte in beslag? En hoe kan ik dit verwijderen?

Edit:

Ik heb het inmiddels gevonden via Schijfopruiming. Nu heb ik 3 GB vrije ruimte wat nog altijd veel te weinig is.

aangepast door Scweez
Link naar reactie
Delen op andere sites

De gevolgde stappen in jouw link verwijzen mij naar de herstelpunten. Ik vind geen instelling die automatische back-ups uitschakelt.

Ik heb nog geen kopie gemaakt naar een gegevensdrager, misschien een ideetje voor de toekomst. Maar mijn C-schijf heeft een capaciteit van +/- 51 GB. Daarvan zijn 18 GB foto's en documenten. Door wat wordt de rest gebruikt? Het besturingssysteem en de weinige programma's die ik heb zouden dan 30 GB in beslag nemen. Vind ik vreemd. Maar ik zal dan wel foto's overzetten naar een USB-stickje.

Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog geen kopie gemaakt naar een gegevensdrager, misschien een ideetje voor de toekomst. Maar mijn C-schijf heeft een capaciteit van +/- 51 GB. Daarvan zijn 18 GB foto's en documenten. Door wat wordt de rest gebruikt?

Geen C-schijf maar C-partitie.

Dus, als "morgen" jouw harde schijf crasht heb je dus GEEN ENKELE kopie van dit materiaal ????

Verplaats die foto's en documenten eens naar MINIMUM één externe geheugendrager ...

Volgens jouw berekening zou je dan nog slechts 33 GB van je C-partitie in gebruik hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.