Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste
Ik heb onderstaand probleempje.

Besturingssysteem is Windows 7 Professional.

Sinds het verwijderen van een aantal software programma's met Revo Uninstaller wordt na het opstarten van de PC overgegaan tot het spontaan openen van de verkenner en altijd is de map C:\Windows\System32.

Dit is niet altijd direct na de opstart. Soms na 1 minuut soms na 5 minuten. Er zit geen regelmaat in.

De oplossing om er vanaf te zijn is simpel. Gewoon het verkenner venster sluiten.

Maar wie weet de oplossing omdat de verkenner zich niet meer ongevraagd opent?

Systeemherstel reeds toegepast maar zonder resultaat.

Dank bij voorbaat

• Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Persoonlijk zou ik in dit geval kiezen voor systeemherstel naar een datum van vóór je die programma's met Revo Uninstaller verwijderd hebt.

Was het niet mogelijk om die programma's via Configuratiescherm / enz .... te verwijderen?

Zo neen, mogen we weten om welke programma's het ging?

Geplaatst:

Hallo

De verwijderde programma's waren software van mijn Nokia GSM. Voor het verwijderen van software gebruik ik altijd Revo Uninstaller.

Het probleem is al een maand bezig.

Weet iemand hoelang systeemherstel terug gaat in de tijd? Langer dan één maand? Zo ja, waar bevinden ze zich op de Pc. Ik bedoel dus in welke map.

Geplaatst:

Ik wil hier ook nog even melden dat je jouw vraag op andere fora stelt zoals hier.

Laatste bericht daar werd geopst op 8 december, best beslis je op welk forum je het probleem wil opgelost zien worden.

Lees hierover de forumregels eens na.

Indien onze medewerkers vaststellen dat een vraag op meerdere fora is gepost, kan uw vraag tijdelijk en/of definitief "on hold" worden gezet. Dubbel werk voor onze "vrijwilligers" en bovendien kunnen verschillende adviezen elkaar doorkruisen. Geen goede methode om een probleem op te lossen. Onze medewerkers zullen u van deze tijdelijke en/of definitieve blokkering op de hoogte stellen.

Geplaatst:

Hallo Super Moderator.

Je hebt gelijk dat mijn probleem ook op andere fora staat.

Maar wat doe je als er geen oplossing wordt gevonden.

Ander forum aanspreken, wie weet dat er daar iets uit de bus komt. Twee weten trouwens altijd meer dan één.

Groeten.

Geplaatst:

Het gaat er om dat er ofwel verschillende tips door elkaar gegeven worden die elkaar kunnen tegenwerken of dat de zelfde tips op verschillende fora geplaatst worden waardoor er enkel dubbel en nutteloos werk geleverd wordt.

Dus aan jouw de keuze of we onderstaande uitvoeren.

Geen goede methode om een probleem op te lossen. Onze medewerkers zullen u van deze tijdelijke en/of definitieve blokkering op de hoogte stellen.

Geplaatst:

Goed dat u dat opgemerkt hebt clarkie. Ik ben het dan ook helemaal met je standpunt eens.

Wat me al meteen demotiveert is het feit dat de vraagsteller op dat andere forum spontaan info geeft waar we hier om hebben moeten vragen. En erger nog dat nu blijkt dat vraagsteller al systeemherstel als mogelijke oplossing heeft toegepast gehad en het hier doet voorkomen alsof hij/zij helemaal niet vertrouwd is met systeemherstel.

Ik heb ook helemaal niet kunnen vaststellen dat op het andere forum alle middelen uitgeput waren. Men wachtte daar op een reactie van de vraagsteller en die bleef uit.

Spijtig voorval. :(

Geplaatst:

Hallo droske

Met dergelijke heen en weer discussies geraakt mijn probleem niet opgelost.

In de oorspronkelijke vraag staat: "Systeemherstel reeds toegepast maar zonder resultaat." Wat is verkeerd aan deze zin.

Als mijn vraag door jullie niet "au serieux" wordt genomen dan heb ik er geen bezwaar tegen dat ze geblokkeerd wordt.

Gewoon kleinzielig van jullie.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.