Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Systeemherstel reeds toegepast maar zonder resultaat.

Dank bij voorbaat

Weet iemand hoelang systeemherstel terug gaat in de tijd? Langer dan één maand? Zo ja, waar bevinden ze zich op de Pc. Ik bedoel dus in welke map.

In het eerste bericht vermeld je Systeemherstel reeds toegepast.

In het andere bericht vraag je hoelang systeemherstel terug gaat in de tijd? Spreetk het zich niet een klein beetje tegen?

Welke zin is hier nu eigenlijk van tel?

Heb je systeemherstel correct uitgevoerd?

En als je antwoorden niet "au serieux" geplaatst worden zetten we er hier een punt achter.

• Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Hallo droske

................

In de oorspronkelijke vraag staat: "Systeemherstel reeds toegepast maar zonder resultaat." Wat is verkeerd aan deze zin.

................

Hierbij heb je gelijk. Dat heb ik niet goed opgenomen. Voor het overige blijf ik bij mijn standpunt doch wens hier geen discussie van te maken.

Ik wacht je antwoord op de laatste tussenkomst van clarkie af. Indien je er voor kiest hier verder te willen werken dan had ik van u graag vernomen naar wat voor een herstelpunt je bent teruggekeerd. was het er eentje van vóór het verwijderen van die programma's met Revo uninstaller of niet?

Geplaatst:

Hallo droske

Hallo clarkie

Mijn excuses voor alle vorige heisa.

Ik heb systeemherstel toegepast naar een datum voor de probleemstelling. Dit was toen ergens een datum eind november (precies weet ik het ook niet meer). Als ik nu kijk bij systemherstel dan is de minst recente datum namelijk 1/12/2014. Daarom wilde ik weten of ik de gemaakte herstelpunten van november ergens kan terug vinden op mijn PC.

Volgens een familielid zou er ergens een fout kunnen zitten in het register. Maar daar blijk ik liever vanaf als leek. Ik kan wel via "regedit" een schermafdruk bezorgen van een bepaalde map. Doch de vraag is van welke registermappen.

Thanks

Geplaatst:

Heb je er aan gedacht "meer herstelpunten weergeven" aan te vinken?

Je opent dus systeemherstel. Klik dan op volgende. In het volgende venster, links onderaan, een vinkje plaatsen bij "meer herstelpunten weergeven".

Geplaatst:

Hallo droske

Hallo Clarkie

Eerst en vooral wil ik melden dat ik zeker een vinkje heb geplaatst bij "meer herstelpunten weergeven". Waar vind je de instelling om meer schijfruimte te creëeren, zodat je verder terug kunt gaan in de tijd?

In bijlage een Word-document met een aantal bevindingen.

Het probleem stelt zich niet als alle opstart-items zijn uitgevinkt.

Als ik de opdracht met "ShadowPlayOnSystemStart" uitvink en de andere niet dan komt de verkenner toch te voorschijn.

Maar volgens mij kan het niet de bedoeling zijn om alle opstart-items als "uitgeschakeld" te laten staan.

Graag uw suggestie(s) om het probleem op te lossen.

Dank U.

Akties op 28_PCHelp.docx

Geplaatst:

Betreft jou eerste vraag. Lees hier eens: http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/how-much-disk-space-does-system-restore-require

Ik heb op mijn pc 10 GB aan ruimte voorzien voor systeemherstel. Alles is afhankelijk van de grootte van je Systeemschijf en van je pc gebruik. Hoe intenser je je pc gebruikt hoe meer ruimte je moet voorzien en omgekeerd.

Verder ziet het er naar uit dat je NVIDIA software corrupt is. Download de recentste driver voor je NVIDIA beeldkaart. Verwijder je huidige installatie van de Video software. Clean het register met CCleaner en installeer de nieuwste driver.

Die 'Experience' mag je tijdens de installatie uitvinken indien je geen gamer bent. Daarvoor moet je bij aanvang van de installatie wel kiezen voor 'custom' (aangepast) en niet voor de standaardinstallatie.

Geplaatst: (aangepast)

Mag ik hier even vragen dat we niet alles door elkaar gaan beginnen smijten.

Vragen over herstelpunten en drivers over videokaart laten we even voor wat het is.

Het probleem stelt zich niet als alle opstart-items zijn uitgevinkt.

Dan wil dat zeggen dat een van die items het probleem veroorzaakt.

Je moet nu de items één voor één opstarten, herstart je computer en kijk of het venster verschijnt.

aangepast door clarkie
Geplaatst:

Beste Clarkie

Ik heb je voorgestelde werkwijze van gisteren toegepast. Een tijdrovende klus, nietwaar.

Het resultaat heb ik even uitgeschreven in bijgevoegd Word-bestandje.

Ik denk dat de oorzaak bij mij G Data Antivirus programma zit.

Graag uw verder advies.

Dank u.

GData-autostart.docx

Geplaatst:

In het register mag je zomaar niks verwijderen of aanpassen, het besturingssysteem zou wel eens in de soep kunnen gaan draaien.

Het verwijderen van G Data en opnieuw installeren is een mogelijke oplossing maar....voor alle zekerheid gaan we eerst controleren of malware op je computer aanwezig is.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

• Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

• Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.