Ga naar inhoud

denk dat er virus is in men laptop , veel reklame en reageert niet altijd

Aanbevolen berichten

• Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo,

Ik heb de snelkoppelingen op bureuablad en statusbalk van ie verwijderd , en ie 11 gedownload , maar ik kan geen snelkoppeling op bureuablad brengen van ie.

Maar als ik bij windows update kijk bij programma's zie ik ie11 staan ,

Heb al gekeken voor zelf op te lossen voor een snelkoppeling te brengen op bureuablad.

Is ie niet volledig (oude versie ) op laptop te verwijderen en een kompleet nieuwe ie11 te downloaden, om problemen te vermijden van voordien ?

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.
Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
Tik in: dir %WINDIR%\servicing\Packages\Microsoft-Windows-InternetExplorer-*.mum > %userprofile%\desktop\dirIE.txt en druk op Enter.
Tik in exit en druk Enter.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje dirIE.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje als bijlage toe aan je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

heb het onderwerp in bijlage voor IE,

heb dit gedaan wat u vroeg , heb op bureaublad de nodige gekregen dirIE.txt , kan deze niet bijvoegen bij deze bericht(Fout Geen bestand geselecteerd om te uploaden) krijg dit als melding , nochtans heb ik dit gedaan zoals de vorige bijlagen.

heb nadien gekeken wat er in deze dir IE stond , deze is leeg , was van plan om de inhoud copy-paste te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je IE 11 hebt gekregen via de windows updates, kan je ook proberen om die update weer te verwijderen.

Ga naar configuratiescherm - programma's - programma verwijderen.

Klik aan de linkerkant op geinstalleerde updates weergeven.

Zoek nu de update waarmee IE 11 werd geinstalleerd, selecteer deze update en klik dan op verwijderen.

Normaal gezien val je dan terug op de versie van IE die je had voor de update naar IE 11.

Daarna kan je eventueel eerst het register opruimen met CCleaner (zie hieronder) en vervolgens IE 11 opnieuw installeren via de downloadlink die ik heb gegeven.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op Registeren vervolgens op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

ik heb zonet geprobeerd met een externe klavier , maar het blijft dezelfde probleem .

wat me ook opgevallen is bij update's de volgende code kreeg voor problemen en update niet lukt =

KB 2976627

KB 3008923

dit allebei voor ivm IE11

wat is dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER.

Kan je ook eens het merk, model en juiste type van de laptop opgeven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.