Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Vraag: Ziet Linux door Windows gemaakte folders?

Als de HDD nog werkt wel...heb desktop dualboot WIN8.1/Mint17..kan aan mijn bestanden .die in Win staan.

Hoe ga je nu te werk?Die externe HDD van je vriendin is aan gekoppeld aan jouw pc nu?

mvg

Geplaatst:

Ja, maar het is van kwaad naar erger gegaan. Wordt al niet meer als schijf herkend - ook niet door TestDisk, en die ziet meestal alle hd's, partities en mappen.

Ik kan nu dus alleen nog prberen die bestanden te saven....

Geplaatst:

Ik kan nu dus alleen nog prberen die bestanden te saven....

Ja ls dit nog lukt,zeker doen.

Later dan verse install doen van Windows.

mvg

Geplaatst:

Ja ls dit nog lukt,zeker doen.

Wel, dat lukt dus tot nu toe niet. Vandaar mijn vraag aan iedereen hier hoe ik dat voor elkaar krijg.

Geplaatst:

Verse installatie van Windows? Waarom?

Sorry dacht dat er ook iets mis was met Windows van vriendin :(

Geplaatst:

Er is altijd iets mis met Windows  :D maar dat heeft ook wel z'n charme, vind ik. Leuk om problemen op te lossen, vervelend als dat niet lukt.

Dank

Geplaatst:

Tijd geleden heeft één lid DVD bij http://datarepair.be laten herstellen, prijs was iets van 70€....maar voor één HDD zou dit wel één heel duur feestje kunnen zijn hoor!

mvg

Geplaatst: (aangepast)

Ja, kan ik hier in Nederland ook laten doen. Ik weet alleen niet wat het zal kosten gezien de verregaande aftakeling van de schijf. De ene data recovery is de andere niet, nietwaar?

aangepast door www
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.