Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De laptop werd reeds opnieuw geïnstalleerd begin mei (!) en er is toch reeds een en ander aanwezig dat we liever niet zien ... :mellow:

 

Kan je het onderstaande uitvoeren en het gevraagde logje hier in je topic posten ? ...
 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

 

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Geplaatst:

Op deze PC zit een ongelofelijke massa rotzooi. Ofwel stond dat er bij de verkoop al op, ofwel heb je dit ondertussen al zelf binnengehaald. Maar het getuigt alvast niet van een intelligent internet- en downloadgedrag.

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
{11111111-1111-1111-1111-110311281150};c
C:\Program Files\Object Browser;fs
{11111111-1111-1111-1111-110611511123};c
C:\Program Files\iWebar;fs
{3593C8B9-8E18-4B4B-B7D3-CB8BEB1AA42C};c
C:\Program Files\SupTab;fs
{4F524A2D-5354-2D53-5045-7A786E7484D7};c
C:\Program Files\AskPartnerNetwork;fs
{6c14185e-4de6-4a79-985b-19f23fd1e638};c
C:\Program Files\Hold Page;fs
resetIEproxy;
resethosts;
{A5A51D2A-505A-4D84-AFC6-E0FA87E47B8C};c
C:\ProgramData\ShopperPro;fs
SPDriver;s
eDealPop;s
SPDriver;s
PCSpeedUp;s
C:\Program Files\PC Speed Up;fs
Optimizer Pro;s
C:\Program Files\Optimizer Pro 3.16;fs
WSE_Vosteran;s
C:\Users\Eigenaar\AppData\Roaming\WSE_Vosteran;fs
Abengine;s
C:\Program Files\Flwsrf;fs
debuggerracengn64;s
C:\Windows\system32\debuggerracengn64;fs
globalUpdate;s
globalUpdatem;s
C:\Program Files\globalUpdate;fs
IePluginServices;s
C:\ProgramData\IePluginServices;fs
InjectorService;s
PCSUService;s
SPBIUpd;s
C:\Program Files\Common Files\ShopperPro;fs
Update Hold Page;s
Util Hold Page;s
YTDUpdt;s
C:\Windows\tasks\37f4b516-338d-473b-85f5-9b1e3776b8ae-1.job;f  
C:\Windows\tasks\37f4b516-338d-473b-85f5-9b1e3776b8ae-2.job;f 
C:\Windows\tasks\37f4b516-338d-473b-85f5-9b1e3776b8ae-5.job;f  
C:\Windows\tasks\37f4b516-338d-473b-85f5-9b1e3776b8ae-5_user.job;f
C:\Windows\tasks\37f4b516-338d-473b-85f5-9b1e3776b8ae-6.job;f  
C:\Windows\tasks\37f4b516-338d-473b-85f5-9b1e3776b8ae-7.job;f
C:\Windows\tasks\53ce5ae2-46a7-410d-9c57-cf26d544b5ec-1.job;f
C:\Windows\tasks\53ce5ae2-46a7-410d-9c57-cf26d544b5ec-2.job;f
C:\Windows\tasks\53ce5ae2-46a7-410d-9c57-cf26d544b5ec-5.job;f
C:\Windows\tasks\53ce5ae2-46a7-410d-9c57-cf26d544b5ec-5_user.job;f  
C:\Windows\tasks\53ce5ae2-46a7-410d-9c57-cf26d544b5ec-6.job;f
C:\Windows\tasks\53ce5ae2-46a7-410d-9c57-cf26d544b5ec-7.job;f  
C:\Windows\tasks\DUWJP.job;f 

C:\Windows\tasks\globalUpdateUpdateTaskMachineCore.job;f  
C:\Windows\tasks\globalUpdateUpdateTaskMachineUA.job;f
C:\Windows\tasks\PC SpeedUp Service Deactivator.job;f
C:\Windows\tasks\WSE_Vosteran.job;f
C:\Users\Eigenaar\AppData\Roaming\WSE_VO~1;fs
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{11111111-1111-1111-1111-110311281150}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{11111111-1111-1111-1111-110611511123}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{3593C8B9-8E18-4B4B-B7D3-CB8BEB1AA42C}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{4F524A2D-5354-2D53-5045-7A786E7484D7}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{6c14185e-4de6-4a79-985b-19f23fd1e638}];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
"YTDownloader"-:r 
"SPDriver"=-:r 
"eDealPop"=-;r
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
"YTDownloader"=-;r
"SPDriver"=-;r 
"PCSpeedUp"=--:r
"Optimizer Pro"=-,r
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce];r
"WSE_Vosteran"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r
"AppInit_DLLs"=-,r
C:\Windows\system32\drivers\{c88279d3-91dd-4bd9-ad38-681f71d6e36d}Gw.sys;s
C:\Users\Eigenaar\AppData\Roaming\Optimizer Pro;fs
C:\Users\Eigenaar\AppData\Roaming\1H1Q1V1N1N1S1R;r
C:\Program Files\Hold Page;f
C:\Program Files\Optimizer Pro 3.16;fs
C:\Users\Eigenaar\AppData\Roaming\WSE_Vosteran;fs
C:\Program Files\WSE_Vosteran;fs
C:\Windows\system32\debuggerracengn64fs
C:\Program Files\eDealPop;fs
C:\Program Files\Common Files\ShopperPro;fs
C:\Program Files\e26b8697-4727-491c-9307-3ce084742726gd:fs
C:\Users\Eigenaar\AppData\Roaming\DUWJP.exe;f
C:\Program Files\f2cf1818-ec8b-4262-b345-e9201346d155;fs
C:\Program Files\Object Browser;fs
C:\Program Files\ShopperPro;fs
C:\ProgramData\IePluginServices
C:\ProgramData\WindowsMangerProtect;fs
C:\Users\Eigenaar\AppData\Roaming\mystartsearch;fs
C:\ProgramData\AskPartnerNetwork;fs
C:\ProgramData\APN;fs
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Deep Scan
  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Geplaatst:

Dat is inderdaad om héél hard van te schrikken ... want dit programma heeft een massa malware weggehaald van de PC. Maar we zijn er nog helemaal niet:

 

Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.

LIST]

    • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
    • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
    • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

C:\Program Files\Hold Page;fs
C:\Program Files\iWebar;fs
C:\Users\Eigenaar\AppData\Roaming\1H1Q1V1N1N1S1R;fs
C:\ProgramData\{9149798A-C1CB-A80C-704D-D88EA0CF0B00};fs
[HKEY_USERS\S-1-5-21-1955624486-2683126943-2584034339-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
"PCSpeedUp"=-;r
"Optimizer Pro"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
"YTDownloader"=-;r
C:\Program Files\YTDownloader;fs
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
"PCSpeedUp"=-;r
"Optimizer Pro"=-;r
C:\Program Files\Optimizer Pro 3.16;fs
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r
"AppInit_DLLs"=-;r
C:\Windows\system32\tasks\upfs7235;fs
C:\Users\Eigenaar\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\t7bgy9ph.default\{c88279d3-91dd-4bd9-ad38-681f71d6e36d};fs
C:\Users\Eigenaar\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\t7bgy9ph.default\extensions\{746505DC-0E21-4667-97F8-72EA6BCF5EEF};fs
C:\Users\Eigenaar\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\t7bgy9ph.default
CHRdefaults;
PCSpeedUp;s
autoclean;
De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.Klik nu op de knop "Run script".Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.Zoek.exe logbestand plaatsen

Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.