Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het onderwerp loopt nu al een week of drie en ik zie nog geen vooruitgang.

Eerder heb ik ook een advies geplaatst gehad, maar dat is door iemand (moderator?) verwijderd geweest.

Dit dus: 54b980990c81d-PCHELP_forum_Laptop_loopt_

Had ik daarmee de forumregels overtreden? Zo ja, dan zou ik graag willen weten waar ik in de fout ben gegaan.

In andere onderwerpen zijn ook al antwoorden van mij verwijderd geweest zonder dat ik ook maar enig idee had wat er fout aan zou geweest zij. Men heeft me er ook nooit persoonlijk (pb) over ingelicht. Sta me toe te zeggen dat ik dat toch erg vreemd vind.

Het is immers steeds mijn bedoeling een positieve bijdrage te willen leveren aan het oplossen van het gestelde probleem.

• Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Heu ...
Ik heb vandaag een logbestand geplaatst, heb de laatste weken niet zoveel tijd gehad.
Maar vandaag heb ik combofix gedownload en het logbestand geplaatst.
En voorlopig heb ik nog geen problemen gehad.
kan natuurlijk nog komen.
Maar of het aan Kaspersky ligt zou ik betwijfelen, ik heb die virusscanner altijd gehad en geen problemen mee.

Geplaatst: (aangepast)

@marjanke

Mag ik dan uit je laatste postings besluiten dat het probleem opgelost  is.  Je zegt immers dat je voorlopig geen problemen meer hebt.

En inderdaad, sinds mijn "verwijderde posting" heb ook ik een andere kijk gekregen op je probleem doch heb me afzijdig gehouden. Niets is immers zo vervelend als vast te moeten stellen dat je postings systematisch verwijderd worden zonder enige toelichting ter zaken. Vandaar mijn vraag aan hen die ze verwijderd hebben: "Wat was er in strijd met de forumregels?"

Ik hoop via PB daar een verklaring voor te krijgen van degene die mijn posting heeft verwijderd. Misschien doe ik onwetend iets fout, maar wat?

aangepast door Gast
Geplaatst:

tot hiertoe ben ik steeds geholpen met mijn vraag en heb ik gedaan wat me gevraagd werd.

Alleen is er idd wel wat tijd verstreken door tijdsgebrek :)

Dan mag je nu nog het volgende doen:

Open een kladblokbestand.

Kopieer en plak daarin de onderstaande vetgedrukte tekst.

File::

c:\programdata\Microsoft\ClickToRun\{9AC08E99-230B-47e8-9721-4577B7F124EA}\integrator.exe

Folder::

C:\7d195aac1c99ae69369aaae56c6d

C:\zoek_backup

Sla dit bestand op je bureaublad op als CFScript.

Sleep CFScript.txt in de rode snelkoppeling van ComboFix.exe

Dit zal ComboFix doen herstarten. Start opnieuw op als dat gevraagd wordt.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Post na herstart de inhoud van de Combofix.txt in je volgende bericht.

Geplaatst:

En inderdaad, sinds mijn "verwijderde posting" heb ook ik een andere kijk gekregen op je probleem doch heb me afzijdig gehouden. Niets is immers zo vervelend als vast te moeten stellen dat je postings systematisch verwijderd worden zonder enige toelichting ter zaken. Vandaar mijn vraag aan hen die ze verwijderd hebben: "Wat was er in strijd met de forumregels?"

Ik hoop via PB daar een verklaring voor te krijgen van degene die mijn posting heeft verwijderd. Misschien doe ik onwetend iets fout, maar wat?

Heb je postings niet persoonlijk verwijderd, maar de zaak even nagekeken ... en je krijgt onmiddellijk uitleg in een PB. Dat zal veel van de "twijfels" kunnen oplossen, hoop ik ;)

Geplaatst:

voor ik het voorgaande deed, was de pc toch nog eens vast gelopen

ondertussen gedaan wat hier gezegd werd ,logje wordt bijgevoegd

maar ik krijg steeds een error kader

CAHeadlessdebug event

CAHeadless has encountered an errror

[..\..\SRC\CAHeadless.cpp-683

combofix log2.txt

Geplaatst:

Ja, maar dat is op een gegeven ogenblik, door ook een vastzitten van de pc, niet goed meer gaan werken.
Heb dat eraf gedaan en terug geinstalleerd, maar er was steeds iets dat niet werkte

en ik heb dat programma nodig voor school

Geplaatst:

Deze foutmeldingen komen wel degelijk door resten van dit programma. Kijk eens of volgende vetgedrukte map nog op de PC staat: C:\Program Files (x86)\Adobe\Elements 12 Organizer\CAHeadless. Zo ja, verwijder die dan eerst eens ... en dan kijken of je de foutmeldingen nog krijgt ?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.