Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Heb het hele programma verwijderd via programma's verwijderen in configuratiescherm.
Morgen ga ik het programma weer installeren en ik hoop dat het dan terug naar behoren werkt.

bedankt tot hiertoe

en hopelijk blijft alles goed werken

maar ik laat nog zeker iets van mij horen, want jullie hebben mij fantastisch geholpen en ik ga daar zeker iets voor terug doen.
maar zal maar volgende maand zijn :) 

Geplaatst:

Wil je - vóór je opnieuw gaat installeren - nog eens eerst dit doen ... dan ben je zeker dat ook alle restjes van het programma verwijderd zijn.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”.
Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.
Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.
Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Beste mensen die mij geholpen hebben..
het is een paar weken goed gegaan en de laatste week is het weer zover ...Laptop blokkeert weer en moet al 2 keer per dag weer opstarten ...
Ligt het aan mij dat ik te rap wil zijn ... maar dat mag toch niet

Welke stappen neem ik nu best om te beginnen hem weer op punt te krijgen

alvast bedankt

Geplaatst:

Kun je een verband vaststellen met het gebruik van bepaalde programma's? Ik denk dan bv aan Adobe Photoshop en Elements.

Geplaatst:

Ik weet niet of het met Photoshop te maken heeft. Wat ik wel weet is dat , vorige keer toen ik de eerste keer hulp heb gevraagd ook ne keer vast zat met photoshop elements en dat sindsdien het programma organizer niet meer werkt ... ook niet nadat ik het programma eerst er volledig heb afgehaald en nadien weer geinstalleerd.
Ik heb het programma aangekocht omdat ik het nodig heb voor de cursus die ik volg, dus het zou wel jammer zijn, als het voor problemen moest zorgen.

Geplaatst:

Ik zal de vraag anders stellen. Doet het probleem zich voor wanneer je met Photoshop gewerkt hebt, ook al ben je tijdens dezelfde computersessie nadien nog met andere toepassingen bezig?

Laat je je computer vaak gedurende lange tijd aan staan? Zo ja, herstart die tussentijds eens om het RAM-geheugen te wissen.

Er bestaat ook nog een gemakkelijker manier om het RAM geheugen te wissen:

Dat gaat zo:

• Klik met de rechtermuisknop in een lege plaats op je bureaublad.
  • Kies in het geopende menu voor “Nieuw  >  Snelkoppeling”. Er wordt een nieuw venster geopend waarin je  de locatie van het bestand moet invoeren waarvoor de snelkoppeling bestemd is.
  • Plak daar %windir%\system32\rundll32.exe advapi32.dll,ProcessIdleTasks in het invoerveld (zie knipperende cursor) en klik op “Volgende”.
  • Geef in het volgende venster de snelkoppeling bv de naam Wis RAM en klik op “Voltooien”.
  • Dubbelklik op deze snelkoppeling telkens je het RAM geheugen wil opschonen.
Geplaatst:

Een verband met photoshop zie ik niet.
Wel dat laptop lang aanstaat.
Vandaag al 4x geblokkeerd en moeten herstarten.
Nu de link geplaatst op startpagina ... maar die doet niks

Geplaatst:

Nu de link geplaatst op startpagina ... maar die doet niks

Je merkt niet dat er op de achtergrond iets gebeurt, dat is dus normaal.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.