Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goeiedag.

Heb via pc mijn CDHC card met kleine video fragmenten op schijf gebrand en dit is gelukt en speelt af op de pc Maar op mijn DVD speler gaat dit niet ? er komt dan op tv scherm Geen HD ondersteuning....Op een andere DVD speler juist het zelfde.Graag hulp bij deze en oplossing AUB.

Met Dank.

Geplaatst:

Het lijkt erop dat je de fragmenten hebt gebrand met HD-kwaliteit. En zo te horen kunnen je beide spelers hier niet mee overweg. Heb je al geprobeerd de fragmenten op schijf te banden in een voormaat welke je dvd-spelers wel aan kunnen?

Geplaatst:

Hallo

Oei nooit eerder meegemaakt ! Hoe stel je dat dan in,ik brand met nero ,

Met dank.

Ik wil de vraag omdraaien.

Via welke methode heb je die schijfjes in Nero gebrand?

Geplaatst:

Hallo

Mijn SDHC card fragmenten staan als video fragmenten in mijn fotogalerie,heb ze van daaruit met nero op schijf gebrand met nero ( gegevens branden en of rippen en branden of data ) al deze gaat maar speelt alleen op pc af niet met de DVD spelers alhoewel de chijf 4,7 GB is kunnen er ook maar negen fragmentjes erop ( +- 20 minuten ) Gewone films branden gaat wel op DVD.

Met Dank.

Geplaatst:

Door de functie gegevens branden te gebruiken gaat een gewone dvd speler ze niet kunnen afspelen.

Bovendien moet een gebrande schijf gefinaliseerd (gesloten) zijn om af gespeeld te kunnen worden op een dvd speler.

Het eerste dat je moet weten is welke bestandsextensies kan mijn dvd speler allemaal aan.

Dan kan je pas de films op de juiste manier gaan branden.

Geef in je volgend bericht eens het merk, model en modelnummer door van je dvd speler.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Dag sigfriedlynje,

Hoe ver sta je met het oplossen van je probleem?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Geplaatst:

Hallo.

Nog nergens..Heb een nieuwe dvd recorder van medion aangekocht maar moet hem nog instaleren,of dit daarmee zal gaan weet ik nog niet ik brand met nero maar wil natuurlijk dat de gebrande schijf op DVD spelers kan afgespeeld worden.

Met dank.

Geplaatst:

ik brand met nero maar wil natuurlijk dat de gebrande schijf op DVD spelers kan afgespeeld worden.

Binnen Nero heb je verschillende mogelijkheden om een schijfje te branden.

Welke methode gebruik jij?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.