Ga naar inhoud

windows 8.1, scrol probleem - account wachtwoord

aussie

Aanbevolen berichten

Vorige week werd de nieuwere Windows 8.1 auto geïnstalleerd, na meerdere aanbevelingen.

Op zicht niets erg ... maar ondervind nu wel enkele kleine probleempjes. Mijn account werd
beveiligd met een wachtwoord, kan dit blijkbaar niet wijzigen, werk altijd zonder wachtwoord
en wil dit zo houden. Ook het scrollen is voor sommige websites een probleem. Soms kan je
gewoon scrollen met de muis, andere blz lukt dit niet, andere kan je uitsluitend de schuifbalk
gebruiken en zelfs niet de driehoekjes onder en boven ...
Bij config gezocht en niet gevonden, iemand?
Vermoed dat door de installatie komt van de nieuwe versie van Windows.

gr, aussie

Link naar reactie
Delen op andere sites

aussie,

het valt ons op dat je je problemen op meerdere fora post, lees er even onze forumregels op na om te weten waarom we op PCH geen voorstander van zijn van het gelijktijdig posten van eenzelfde probleem op meerdere forums.

Is het jouw bedoeling om bij "de buren" verder te gaan of ga je hier verder ? ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Al meerdere jaren ben ik actief op 2 forums. Al van de opstart van pc/helpforum (2007) en oplossing.be(2004).

Als ik tijd heb probeer ik ook mijn ervaring te geven of mogelijke oplossingen te bieden aan problemen. Bij

beiden heb ik goede ervaring. Werd oplossing overgenomen door pc/helpforum?

Ben alvast verrast door deze mail. Ben niet het type die op 5 paarden wet, dit kan u zien op het lange lidmaatschap.

Deze mail wordt nog in het forum gepost?

vriendelijke groeten,

aussie

aangepast door aussie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze topics mag voor mij gesloten worden. Ik neem het ongemak van het scrollen er wel bij.

In de forumregels kan ik niets daaromtrent terug vinden, mijn vraag op oplossing.be werd zelfs

verwijderd, niet door mij.  Het lijkt me trouwens normaal dat opmerkingen over dit probleem via een
PB worden verstuurd.

gr, aussie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aussie,

Waar om doe je uit de hoogte,heb je geholpen via ook tip van Clarkie,wees vriendelijk met medewerkers,doen dit in hun vrije tijd(gratis)vergeet dit niet.

Je scroll probleem heb ik niet zo maar antwoord.

Geef maar wat meer info over je pc,zou je kunnen helpen.

Eerlijk gezegd vind ik dit antwoord niet echt tof,sorry daarvoor.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ aussie,

normaliter zetten we topics van multiposters meteen on "hold", met een bijhorende melding in open forum ... omdat er hier reeds zinvolle tips waren gepost, heb ik de keuze aan jou gelaten en die heb je nu gemaakt.

Fijne avond nog.

Case closed. :locked2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.