Ga naar inhoud

Wachtwoorden worden niet onthouden

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Telkens als ik in wil loggen op een groep of site. (ook PC Helpforum) wordt er om een wachtwoord gevraagd.

Ik heb steeds aangegeven wachtwoord onthouden .

Maar dat werkt niet.

Grt  Gerard

Geplaatst:

Zoals in de bijlage , zo geef ik mijn wachtwword in, maar telkens moet ik bij opnieuw inloggen mijn wachtwoord weer opnieuw opgeven.

Dit moet ik ook bij andere sites doen waarom een wachtwoord wordt gevraagd . en die ik ook ingesteld had om te onthouden

post-25691-0-46218500-1420027398_thumb.j

Geplaatst:

Probeer internet explorer eens geheel te resetten (maak voor de zekerheid een backup van uw favorieten)

Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.

Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen.

Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in als u de browsegeschiedenis, zoekmachines en accelerators, startpagina's en InPrivate-filtergegevens wilt verwijderen.

Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.

Nadat de standaardinstellingen zijn hersteld, klikt u op Sluiten en op OK.

Sluit Internet Explorer af.

De wijzigingen worden van kracht nadat u Internet Explorer opnieuw hebt geopend.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.