Ga naar inhoud

hulp gevraag


antonb12

Aanbevolen berichten

wie kan mijn er helpen aan recovery voor  een hp windows 8.1 64 bit 

ik kom niet meer in mijn pc en ik heb geen recovery cd, s 

mijn recovery in de pc mist een  bestand nu is mijn vraag wie er voor mijn dat heb heel graag 

dat ik hem weer terug kan zetten in fabrieksteling met de recovery  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb Windows 8.1 64 bit maar ik wil een recovery cd ,s maken maar het luk te niet 

er is een bestand web daar om kon ik niet een recovery maken toe ik van morgen op kwam en ik wil de pc opstarten 

toen Dee die niet meer hij kan niet herstelen dat luk te ook niet heb ik gedaan en als ik op f11 druk dan moet je recovery krijgen blauw scherm daar door kan ik niks meer doen ook niet naar fabriekinstelling de bestand is gewoon weg 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestanden verdwijnen niet zomaar. Waarschijnlijk is er het een en ander fout gelopen en/of zit je met "onverwachts bezoek" op je PC, nl. malware. 

 

 

toe ik van morgen op kwam en ik wil de pc opstarten toen Dee die niet meer hij kan niet herstelen dat luk te ook niet heb ik gedaan en als ik op f11 druk dan moet je recovery krijgen blauw scherm daar door kan ik niks meer doen ook niet naar fabriekinstelling de bestand is gewoon weg 

 

Tot waar geraakt de PC bij het opstarten alvorens hij vastloopt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.