Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo ,

De pc een windows 7 en de tv is Samsung .

Ik zou graag de pc aan het beeld van de tv aansluiten .

Alles lukt ik heb wel beeld op de tv maar geen geluid .

Na mezelf suf gezocht te hebben , heb ik hier op de site een post erover gevonden .

Dat heb ik gelezen en de links wat iemand anders erop gezet heeft bij een reactie heb ik gelezen en dat heeft heel veel geholpen .

Dus ik weet nu hoe ik mijn 2 schermen op de tv kan zien maar het probleem met het geluid is nog niet opgelost . En ik zelf ben einde raad ik heb alles geprobeerd wat ik kan en gelezen heb .

Hebben jullie mss nog een idee hoe ik dit kan oplossen .

Kan altijd dat ik ergens een fout gemaakt heb he .

Alvast bedankt

Jetske

Geplaatst:

Dag Jetske,

Dus ik weet nu hoe ik mijn 2 schermen op de tv kan zien maar het probleem met het geluid is nog niet opgelost .

Wat bedoel je juist met 'de 2 schermen' die je kan zien op het Samsung beeldscherm ? Plaats anders ook eens de link van het topic waar je naar verwijst in je volgende bericht.

Voor het geluid: welke kabel(s) gebruik je juist om je PC met het Samsung beeldscherm te verbinden ? Ook al eens zowel het volume van de TV als het volume van uw PC gecontroleerd ?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.