Ga naar inhoud

Windows 8.1 Store geen verbinding met het internet

sanderkorteweg

Aanbevolen berichten

Geacht forum,

Ik heb al een tijdje windows 8.1 en laatst dacht ik een spelletje te downloaden uit de Windows Store. Helaas is dat mij niet gelukt vanwege, zegt Store zelf, geen verbinding met het internet. Ik heb overduidelijk internet, ik kan dit bericht plaatsen en Spotify werkt zonder problemen. Nu heb ik vooraf dit bericht wat gegoogled en heb ik geconcludeerd dat ik de cache moest verwijderen. Geen resultaat. Ook zou ik mijn account switchen naar een offline account (Onlogisch in mijn ogen). Opnieuw geen resultaat. Nu dacht ik het daarna weer terug switchen, maar helaas, nu heeft Windows daar ook geen internet meer. Wat zijn de mogelijkheden. Vanwege mijn thuissituatie wissel ik van huis en werkt de synchronisatie functie ook niet meer. Reactie zou fantastisch zijn.

Groet,

Sander 

post-28850-0-81500000-1420224492_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je op pc ingelogd met Microsoft account of lokaal account?Met lokaal werkt de store niet!!!

mvg

Dag fcbbrugge,

Ik was ingelogd op een microsoft account. Omdat toen de store niet werkte. Kwam er uit een google speurtocht uit dat ik moest overschakelen naar een lokaal account. Dat werkt helaas ook niet, maar nu kan ik tevens niet meer omschakelen naar een microsoft account.

Groet,

Sander

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.