Ga naar inhoud

Nieuwe GPU/PSU, pc blijft herstarten?


Dragonyichi

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

 

Ik heb gisteren een nieuwe behuizing gekocht, een sterkere GPU & een nieuwe voeding omdat mijn oude voeding te zwak was.

 

Nu heb ik bijna de hele nacht gewerkt om alles aan te sluiten, het zelfs een keer opgegeven omdat ik niet wist hoe ik m'n voeding nou moest aansluiten en de front panel connectors op mijn Moederbord.

 

Uiteindelijk toch maar weer een poging gedaan, en via internet een manual opgezocht, en alle stekkertjes toch kunnen installeren.

 

Afijn, alles geinstalleerd, stekker erin, voeding aan, HDMI kabeltje erin, en aanzetten.

 

Blijkt, dat alle led lampjes , fans e.d. wel gaan branden/draaien, maar na 2 seconden valt alles meteen weer uit. Daarna 2 seconden later gaat alles weer aan, en blijft dit zich constant herhalen.

 

Heb ik iets fout gedaan, of is mijn voeding misschien kapot?

 

Ik heb momenteel nog mijn oude GPU erin zitten, omdat mijn nieuwe GPU te groot is(?) voor mijn moederbord, Hij schuift niet helemaal in de PCI slot(?), een hendeltje van mijn PCI slot zit in de weg denk ik. En op mijn andere PCI 16x slot kan ik hem niet plaatsen, omdat er een HDD/SSD bay in de weg zit, deze kan ik niet verwijderen/losschroeven omdat er kleine ronde schroeven die niet los te draaien zijn met een normale schroevendraaier en ik geen idee heb welke schroevendraaier ik daarvoor moet gebruiken.

 

Help!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.