Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi rijstpekker,

welkom op PC-Helpforum.be. :)
 

Ik heb je een eigen topic aangemaakt: je eigen problemen posten in een reeds bestaand topic is niet erg netjes, bovendien zorgt dergelijke aanpak voor verwarring en verlies van het overzicht.

 

Reset je Internet Explorer eens naar zijn standaardinstellingen:

 

- Open Internet explorer. 
- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties. 
- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen... 
- Klik nogmaals op Opnieuw instellen. 
- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:
Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren:
 reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).
Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u
 hier.

 

Is je probleem opgelost na het uitvoeren van deze reset ? ...

Geplaatst:

Je favorieten blijven behouden wanneer je Internet Explorer naar zijn standaardinstellingen reset, maar mocht je het niet vertrouwen dan kan je hier nalezen hoe je deze kan exporteren ... moest je sowieso al een back-up op een externe geheugendragen van hebben als deze belangrijk voor je zijn.

Geplaatst:

Het probleem is opgelost en lag aan het antivirusprogramma Bit Defender alwaar "ssl scanning" was aangevinkt maar moest uitgevinkt zijn.

Alvast bedankt voor de reactie's en suggestie's.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.