Ga naar inhoud

moeten mijn drivers geupdated worden zoja hoe aub

darrn

Aanbevolen berichten

hallo ik heb een vraagje ik heb een harde schijf gekregen met windows 8.1 en heb die reeds in een toshiba sattelite gestoken maar die heeft altijd gedraaid op windows 7 dus moet ik nu gaan updaten zoja hoe moet dat juist en welke drivers instaleer ik het best voor optimaal gebruik want ken er niet zoveel van en wil niet lukraak beginnen downlaoden alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je tweede bericht met enkel enkele vraagtekens erin verwijderd, je kan niet verwachten dat je op een forum dadelijk antwoord krijgt.

Alle medewerkers helpen leden verder op vrijwillige basis in hun vrije tijd dus.

Dat betekent ook dat van de vraagsteller ook wel eens wat geduld wordt gevraagd.

Wat je vraag betreft...

Je hebt een harde schijf gekregen waar reeds Windows 8.1 op geïnstalleerd of hoe moet ik het begrijpen?

En je hebt die bovendien in een andere laptop ingebouwd?

Indien de harde schijf reeds voorzien is van een Windows 8 besturingssysteem die op een andere computer gewerkt heeft- dus met andere hardware erin- zal je die zo niet kunnen gebruiken op je toshiba.

De harde schijf zal geformatteerd moeten worden en het besturingssysteem opnieuw geïnstalleerd worden.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

geen brobleem hoor en srr was totaal niet onrespectvol bedoelt en heb geduld genoeg  dus vind het een beetje  overdreven  maarja

ja het is al op de hardeschijf geinstaleerd en de laptop draait er op hoor nu al 2 weken maar duurt lang tegen de laptop opgestart is en hapert 

soms. ik heb dan de tip gekregen voor de drivers te updaten of te herinstaleren maarja ben daar niet zo bekend mee daarmee mijn vraag 

grt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je geeft het al zelf aan je hebt problemen en dat is normaal.

Windows is geinstalleerd op een ander systeem met dus andere hardware.

Om goed te werken dient Windows voledig opnieuw geinstalleerd te worden.

Ook gaat Windows zich melden wat betreft de activatiecode die niet meer overeenstemd met de hardware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.