Ga naar inhoud

[OPGELOST] norton security scan = virus ?

Aanbevolen berichten

eergisteren kreeg ik plots een icoon van norton security scan op m'n computer . ik dacht al direct dat er iets fout moest zijn dus , ik verwijderde het gewoon , missie succesvol dacht ik , totdat enkele uren later hetzelfde icoontje er terugstaat , ik kijk weer bij software en daar staat norton weer helemaal geïnstalleerd . ik kijk naar de versie en het is versie 2.0.0 , dit blijkt helemaal niet te bestaan volgens de site van norton , dus ik start een chat met een medewerker van norton ,en die zegt dat ze het probleem kennen , maar dat hij mij niet kan helpen , mijn ouders hebben hetzelfde probleem . ik heb avira en zij Mc affee , maar beide virus scanners schijnen het niet op te merken ... , wat zou ik moeten doen ? ad-aware heb ik al eens geprobeerd , maar dan ging men computer half en half in crash tot ik ad-aware verwijderde. :viking:

please help :santaclaus:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

momenteel is het no niet terug gekomen , het lijkt plots weg te zijn ...

als het nog terug zou komen zal ik log posten.

(tijdelijke) oplossing : direct verwijderen vanals het erop komt (via configuratiescherm-> software) en dit blijven doen tot het wegblijft ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen goed idee ... eerst dat logje met HiJackThis maken om te achterhalen wat de oorzaak kan zijn.

indeed , niet op gedacht :-) , maar nu lijkt het weg te zijn , als het niet in iets anders veranderd is tenminste , mn HJT log staat er intussen op dus je kan eens kijken ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.