Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hoeveel op dit moment luidspreker boxen heb je aangesloten daar ? zijn ze luidsprekers standaard in windows audio instellingen ingesteld ? ( kijk onder plaatje ! ) ..

en ook ALS je toevallig net zoals ik alleen maar twee boxen en bas-booster gebruikt is het audio-kabel op groene ingang in kast-achter op PC aangesloten ? ( op groene ingang in dit geval moet dus ! ) ..

2nw0qvk.jpg2py82nn.jpg Hier NIETS aanvinken behalve die Alle apparaten boven !

aangepast door LuRoy
  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

:( Maar dat bedoel ik nu dus, en ik volg je niet en ik heb van je nog niet gehort hoeveel je boxen gebruikt ? mocht je meer dan drie hebben dan moet kabel ergens anders ( andere ingang ! ) aangesloten worden ..

Ik heb gevoel dat bij jou audio-driver 100% in orde is, alleen maar je moet nu uit-prutsen hoe je juiste instellingen en op boxen geluid zal krijgen ...

Geplaatst: (aangepast)

OOOEPSS door jouw plaatje zag ik niet dat je 4 boxen gebruikt :blush:  sorryyy ..

moet ik je toch vragen of die kabel van boxen naar PC kast in orde is ?? en op stekkertje of staat twee of een streepje ??

aangepast door LuRoy
Geplaatst:

Aaachhh eindelijk zijn wij uit, na jah hiermee helaas weet ik niet verder ik heb nog nooit koptelefoon gebruikt en op juiste wijze kan ik je op dit moment geen juiste tip voor koptelefoon instellingen geven .. :blush:

Geplaatst:

heb een hele nieuwe instalatie windows 7 64 bit geinstaleerd 

Bedoel je daar mee dat je de hardware ook geïnstalleerd hebt of enkel een nieuwe Windows installatie op een reeds bestaand systeem?

heb al de drivers al geinstaleers met uniblue driver scanner en is gelukt 

Bovenstaande methode lijkt mij persoonlijk geen goede.

Je moet de drivers voor hardware best rechtstreeks downloaden via de site van de fabrikant.

Als eerste dien je de chipsetdriver te installeren.

Voer onderstaande eens uit.

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je HIER

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.