Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is er een programma of utlity die een directory kan doorzoeken en dan alleen de bestanden vindt waarvan de bestandsnaam bijvoorbeeld 8 posities lang is.

Ik heb een boel fotos en andere jpg's en nu wil ik er wat meer overzicht in aanbrengen.

Geplaatst:

Je zou dit soort software kunnen gebruiken, ik gebruik dit zelf regelmatig voor foto's en muziek en andere bestanden.

http://www.advancedrenamer.com/

Je zou ook windows CMD of PowerShell kunnen gebruiken.

Daar komt wel de sidenote bij dat dit niet simpel is en je code moet gaan intikken (geen mooi grafisch schilletje) en dus wellicht niet interessant voor de normale gebruiker.

Geplaatst:

Bedankt voor je reactie, maar kun je hier ook mee aangeven dat je alleen die bestandjes wilt hebben waarvan de bastandsnaam bestaat uit 7 posities?

Geplaatst:

Ik moet overigens iets duidelijker zijn, dit programma zoekt alleen de bestanden die in 1 map zitten, het kan geloof ik niet in submappen kijken, maar dan ben ik niet heel zeker van.

Geplaatst:

Hoi Yannick, ik kan het helaas niet vinden, zou je me nog een tip kunnen geven.

ik wil dus in 1 directory b.v.  TEST alle bestanden filteren waarvan de naam bestaat uit 8 posities zoals 1234abcd.jpg

ik hoop dat je me kunt en wilt helpen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.