Ga naar inhoud

Probleem met HP Deskjet 2540


Patchoela

Aanbevolen berichten

Beste Forummers

 

Onlangs installeerde ik mijn printer (HP Deskjet 2540) op de laptop van mijn vriendin. De installatie verliep vlot, de printer werd toegevoegd bij apparaten / printers en ik stelde hem in als standaard printer. Maar telkens wanneer ik iets wil afdrukken lijkt het alsof de opdracht niet naar de printer wordt gezonden omdat de documenten in wachtrij op 0 blijft staan. Ik heb al eens  verschillende poorten aangevinkt maar dit heeft ook geen effect. Het vreemde is dat ik wel een document kan scannen en dit verschijnt dan op de laptop, dit wijst er volgens mij op dat er wel degelijk een goede verbinding is met de laptop. Op de site van HP zelf heb ik nog eens handmatig de drivers geinstalleerd, ook zonder succes. Mijn vriendin gebruikte hiervoor ook een HP Printer maar deze heb ik verwijderd uit apparaten. Kunnen jullie mij met dit probleem verder helpen?

 

Alvast bedankt en met vriendelijke groeten

 

Sacha

 

Edit : Besturingssysteem = Windows 8.1 - 64bit

aangepast door Patchoela
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.